Mėnesis su G80 M3 varžybomis (palyginti su RS5)

BIMMERPOST

Aš užaugau mylėdamas M3, E46 – mano svajonių automobilis. Tai tebėra. Tačiau nemažą 2020 m. Dalį praleidau BMW, nes sugadinau savo mėgstamą automobilį – nemalonius grotelius, juokingus aštrių briaunų kiekius ir tuos lipnius netikrus šoninius angos. Kai 2020 m. Pradžioje iš pradžių nusipirkau savo RS5, norėjau išbandyti ką nors kita. Bet jaučiau, kad sulaužiau seniai išlaikytą ištikimybę prekės ženklui /// M. Visada ši kaltės užuomina tyko kažkur už nugaros, ypač kiekvieną kartą, kai pamačiau RS5 stovintį tiesiai po milžiniška /// M vėliava, kurią taip išdidžiai puošiau virš savo garažo vartų. Tačiau beprotiška kryptimi, kuria BMW pasuko savo dizaino kalba, aš pradėjau gerai jaustis „Audi“ – jis buvo saugus, stabilus ir nieko neįtariančio greitas – jokios dramos.

Tada lemtingą šeštadienį prieš maždaug mėnesį man nuobodu ir nusprendžiau užmušti laiką išbandydamas naująjį M3. „Pažvelkime, kiek oro gali įkvėpti tos šnervės“, – juokaudamas su žmona važiavau į atstovybę. Aš perėjau savo RS5 ir ten jis stovėjo priekyje ir centre, M3 varžybos. Užtruko visas 5 sekundes, kol supratau, koks nuostabus šis automobilis atrodo asmeniškai, ir lygiai taip pat greitai supratau, ką šis automobilis turi tai, ko tiesiog nepadarė RS5 – drama.

Pasakykite, ką norėsite apie kepsninę, kad ji nebūtų graži. Tai net nebandoma. Visa šio automobilio spūstis yra teatras. Akį rėžiančios spalvos, kampuoti priekiniai žibintai, aštrūs kraštai, ugnį kvėpuojančios šnervės, per paryškinti ir labai ryškūs skirstytuvai, šoniniai sijonai, difuzorius ir galinės arkos … ir leiskite man pabrėžti, kad vėlgi tikrai nėra ten, kur atrodyti gražiai, visa velniškas dalykas yra įvykis, pantomima! Mes norėjome automobilio, kurį vairuotų Jamesas Bondas, tačiau BMW mums davė tokį, kokį kunigaikštis Nukemas, žinoma, vairuotų, kai norite spardyti užpakalį ir kramtyti burbulą? Ir tai, mano manymu, yra grynas blogis. * LĖTAS KLAPTIMAS BMW *

Ir tas ketinimas rodomas visur. Pradėkime nuo interjero. Audis turi nuostabų interjerą, ir aš maniau, kad niekuo nesiskiria nuo mano RS5. Tai buvo gražu, o per visą brūkšnį eidavo šios horizontalios linijos. Tai buvo vientisa. Tai buvo tobula, beveik klinikinė. Visa tai yra gerai, tiesa? Taip … kol neapsikelsite į M3, esp. vienas su anglies paketu su tomis beprotiškomis kibirinėmis sėdynėmis. Iš karto „tobulas“ ir „klinikinis“ garsas tampa nuobodus. Nors RS5 atrodė, kad jį kruopščiai sukūrė inžinieriai, naudodami tikslius liniuotes, M3 interjeras atrodo lyg būtų suformuotas žaidimų tešlos, 5-erių metų vaikų, turint omenyje tik vieną dalyką – kad jaustumėtės kaip 5 metų – taip pat senas. Tai apgaubia tave, net prietaisų skydelis yra puikiai pasviręs taip, kad nesvarbu, kur sėdėtum, vairas niekada jo neužstoja. Matuokliai taip pat yra beprotiški. Nors man labiau patinka klasikiniai apvalūs ciferblatai, suprantu, kodėl taip yra. Kibirinės sėdynės atrodo agresyviai, jos šaukia ant tavęs: „Ei, žiūrėk, tai rimtas šio automobilio komplektas!“ Bet kažkodėl šiame automobilyje jis nesijaučia viršutinis. Man 5’8 “165 svarai. Aš turiu plačiausius šoninius tvirtinimo elementus, ir aš beveik tinku. “Bet ką daryti su aukštesniais, didesniais, platesniais žmonėmis”, – klausiate jūs? Duota nulis F. Galima tiesiogine prasme įsivaizduoti, kaip BMW dizaineriai atsako: „Ar„ Formulės 1 “automobilyje telpa žmonės, kurių ilgis didesnis nei 6 pėdos? Ne. Taigi, susitvarkyk “. Ir man tai patinka! Beveik atrodo, kad jiems atsibodo bandyti patikti visiems ir pagaliau pastatyta mašina, kurią labai norėjosi pasistatyti!

Istorija tęsiama spektaklio skyriuje. Kaip jau sakiau anksčiau, „Audi“ jautėsi saugus ir stabilus, nors buvo juokingai greitas. Kai sutriuškinai droselį, jis su malonumu įpareigojo saugiai nustumdamas galvą atgal į sėdynę. Bet visada likdavai kažko praleidęs, trokšdamas kažko daugiau. Pagaliau supratau, kas tai buvo, kai patekau į šį M3. Ir vėlgi, tai yra ta drama! RS5 jautėsi kaip įprastas žmogus, turintis slaptą supervalstybę greitai važiuoti, ir stengėsi kaip įmanydamas nuslėpti tą supervalstybę. Norėjosi būti saugiai ir stabiliai. Labiausiai namuose jautėsi komforto režimu, tačiau kartais buvo malonu jus paimti į jaudinančius pasivažinėjimus. Kita vertus, M3 jaučiasi labiausiai namuose, kai jis sunkiai sukasi, greitai sukasi ir kelia beprotiškus išmetimo garsus. Jūs bandote važiuoti lėtai, o pavarų dėžė jums būna viskuo nusiteikusi. Tai nori eiti, visą laiką. Jautiesi, kad automobilis tave tyčiojasi kiekvieną kartą, kai paspaudi viską, kas parašyta „komfortas“. Tai kraštingesnė, standesnė, aštresnė ir greitesnė! Jei RS5 buvo vilkas avių kailyje, M3 yra vilkas, pamirškite drabužius, kad ką nors užmaskuotumėte – tai vilkas ir nori būti vilku, visą keistą laiką! Aš turėjau „F82 M4“ ir tai man suteikė panašų jausmą. Bet taip pat norėjosi mane visą laiką nužudyti, esp. kai buvo šlapia. G80 turi sukibimą kelias dienas. Turite stipriai spausti, kad išeitumėte uodegą. Tai laimingai tai padarys, bet jūs tikrai turėsite pasakyti, kad norite, kad tai padarytų. Net tada visada jautiesi kontroliuojamas. Nepaisant to, kaip juo važinėjate, tiesiog negalite nustoti šypsotis šiame automobilyje. Nuo 2015 m. M4 iki 2018 m. C63S iki 2015 m. M6 iki 2019 m. RS5 pereita prie šio. Ir tai yra geriausias iš vienos partijos, LABAI ILGAI!

Prieš daugelį metų aš parašiau savo „M235i“ apžvalgą. Ši apžvalga pavyko gana gerai ir pateko į pagrindinį „Bimmerpost“ puslapį. Palyginau tą automobilį su savo vienerių metų vokiečių aviganiu, sakydamas, koks jis žalias ir panašus į šuniuką. Mano vaikinui dabar yra 8 metai, bet manau, kad vis dar tinka pateikti šį palyginimą – jis yra ištikimas ir mielas, bet jei jūs nenuvertintumėte jo, jis yra 100 svarų grynas išdykavimas, kuris retas! Ir būtent tai yra šis automobilis!

Kalbėk ką tik apie dizainą, manau, kad BMW norėjo, kad šis automobilis išsiskirtų visais aspektais – išvaizda, prabanga, technologijomis ir savybėmis – ir šia prasme manau, kad jie jį išmušė iš parko! Taigi, jei jūs esate vienas iš tų, kurie sėdi ir skundžiatės grotelėmis, aš girdžiu jus, aš ten buvau. Bet tiesiog padaryk sau paslaugą ir pasiimk vieną sukti. Negaliu garantuoti, kad apsigalvosite, tačiau pažadėsiu, kad turėsite vieną pragarą bandomąjį važiavimą … ir galbūt jūs gausite filosofiją, kokia nori būti ši mašina. Aš taip padariau, kad nusipirkau ryškiausios spalvos iš bet kokio mano turėto automobilio – „Toronto Red“. Manau, kad jis gana tinka šiam chuligano perliui.

Į sveikatą ir ačiū, kad skaitėte. Tikimės, kad jums patiks dinamiški „Toronto Red“ atspalviai esant įvairioms apšvietimo sąlygoms.










Paskutinį kartą redagavo utsavized; Vakar 12:17 val..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *