
Galiausiai ją išvedė į trasą, praėjusį savaitgalį instruktuodama „Tarheel BMW“ visą trasą.
Aš galėjau bėgti tik D grupėje dėl CCA taisyklių, bet tai buvo gerai; Aš neturėjau nustatyti PB.
Automobilis pranoko mano lūkesčius ir įrodė visišką važiavimą.
Šeštadienis buvo lietaus diena. Aš palikau visas aukles. Galėjau šiek tiek žaisti slenkstiniu stabdymu, o automobilis reagavo nuostabiai, net gilesnėse balose, išlindusiose iš Hog Pen. Manau, kad hidroplanavau tik vieną kartą.
Turėjau M1 sukonfigūruotą „Sport +“ varikliui, pakabai ir vairo mechanizmui, o D3 – transmisijai.
D3 dirbo „daugiausia“ gerai. Jis kelis kartus įkliuvo netinkama pavara NASCAR Bend, South Bend ir Oak Tree. Irklentės keitimas buvo puikus.
Sekmadienis buvo sausas, todėl aš galėjau jį šiek tiek pakenkti.
Aš pakeičiau stabdžių skystį į SRF ir važiavau „Race Chip GTS“ 7 režimu be jokių problemų. Automobilis buvo atsargos kitaip. Automobilis susitvarkė nuostabiai, o aš nebuvau prie jos ribų, bet veide buvo didžiulė šypsena.
Kėbulo ritinys buvo minimalus, o perėjimai buvo greiti ir tikslūs. 120-ųjų viduryje galėjau lengvai patekti į viršutines eses ir tiesiai į galą pataikyti 145, o tiesiai į priekį – 130. Aš galėjau pataikyti daugiau nei 150, bet jis buvo gana vėjuotas ir buvo važiuoklės judėjimas bufetas. Stabdžiai buvo labai geri, nors plieninės linijos būtų geras atnaujinimas. Aš nenusileidau stabdžių sausoje vietoje, nes norėjau pamatyti, kaip laikosi OEM trinkelės. Po 8 užsiėmimų ir 6k mylių priekyje ir gale vis dar yra daug medžiagos. Turėjau sau priminti, kad važiavau 4600 kg visureigiu, o ne Z06!
DSC nemėgo pažaboti, ir pakenkė kampiniams išėjimams, jei lipau ant FIA gatorų.
Paskutinėje sekmadienio sesijoje išjungiau DSC ir patekau į „M Sport AWD“. Tai neuždaro visų auklių, bet pavaros galią perkelia į galą ir leidžia šiek tiek paslysti.
Tai padarė didžiulį skirtumą! Aš galėjau iššokti iš „T1 & Oak Tree“ ir nuvažiuoti gale, o automobilis neturėjo problemų pervažiuodamas FIA. Turint daugiau sėdėjimo laiko, tai būtų visiškas trasos takas.
Padangoms sekėsi labai gerai. Radau optimalų našumą esant 43F / 38R karščiui. Būdamas 41F priekyje patyriau nedidelį apsivertimą, bet nieko panašaus neturėjau ant savo „Type-R“ su tomis pačiomis padangomis. Aš nepatyriau JOKIO nepakankamai žemo lygio, kuris, mano manymu, buvo nuostabus.
Nors „X3 MC“ nėra toks greitas aplink VIR kaip mano „Type-R“ arba „C7 Z06“, jis nepaprastai pranoko mano lūkesčius. Jis niekada nebuvo karštas (nors buvo mažų 60-ųjų), niekada nesijaudino ir nesmulkino visko D bėgimo grupėje.
Iš kitų vairuotojų ir instruktorių gavau TON komplimentų.
Turiu du „EBC“ geltonųjų priekinių kaladėlių komplektus. „EBC“ nemokamai atsiuntė man „760i“, kad įsitikintų, ar jie tinka. Man nereikėjo keisti originalių kilimėlių, todėl dar nežinau, bet manau, kad jie veiks.
Jei turite vieną iš šių dalykų, esate skolingi sau, kad jį išvestumėte.
Žinau, kad mėlyna juosta čiulpia, bet važiavimas trasa sugadina priekį ir aš nefilmavau automobilio, todėl eik lengvai.
Paskutinį kartą redagavo djhartm69; 2021-07-27 13:40 val..