Marketingo idėjos parduodant automobilius

Sugalvoti automobilių marketingo idėjų arba automobilių pardavimo skatinimo idėjų gali būti sudėtinga, ypač jei esate maža įmonė arba prekybos atstovybė. Tačiau sugalvoti perspektyvią automobilių pardavimo rinkodaros strategiją yra gyvybiškai svarbu bet kuriai prekybos ar panašiai įmonei. Svarbiausia bet kokiam verslui yra sukurti veiksmingas automobilių pardavėjų reklamos idėjas, taip pat gerai apgalvotą automobilių pardavėjų marketingo kampaniją.

Iš tiesų automobilių rinkodaros idėjos ir automobilių pardavimo skatinimo idėjos turi būti kur kas platesnės nei elektroninio pašto rinkodara, jautrių ir interaktyvių svetainių kūrimas ir veiksmingas socialinės žiniasklaidos naudojimas, nors šios strategijos turi savo vietą. Labai svarbu iš tiesų kūrybiškai kurti automobilių pardavimo rinkodaros strategiją, taip pat svarbu pažinti savo rinką. Kai kurios geriausios šalies automobilių prekybos įmonės ir automobilių ekspertai pateikė puikių automobilių pardavėjų reklamos idėjų, kurios pagerins bet kurios įmonės, didelės ar mažos, automobilių pardavėjų rinkodarą.

Kaip reklamuoti automobilių pardavimus

Įmonė “Jazeel Automotive Solutions”, kurianti interneto svetaines automobilių prekybos salonams, apklausė savo prekybos salonų klientus dėl automobilių rinkodaros idėjų ir automobilių pardavimų skatinimo idėjų. Bendrovė “Jazeel” peržiūrėjo atsakymus ir atrinko geriausias, novatoriškiausias automobilių pardavėjų reklamos idėjas ir automobilių pardavėjų rinkodaros strategijas.

Parodykite, kuo jūsų verslas yra kitoks: “Prime Auto Group” Niujorke tai padarė tiesiogine prasme apversdama savo reklamą aukštyn kojomis, – sakė Džazeelis. “Reklaminiuose stenduose, esančiuose greitkeliuose, ir iki pat savo interneto svetainės jie reklamuoja, kad “Prime” nėra tokia, kaip kiti automobilių pardavėjai.” Ši prekiautojų rinkodaros idėja yra daug veiksmingesnė nei tiesiog pasakymas “mes kitokie”, ji rodo didelį kūrybiškumą.

Sukurkite “Klientų teisių įstatymą”: “Galpin Motors” Kalifornijoje parengė tokį dokumentą, į kurį įtrauktos tokios frazės: “Sąžininga informacija, kai jos prašote, be išsisukinėjimų” ir “Būkite pakviesti pirkti, nesijausdami spaudžiami”. Tai gali atrodyti savaime suprantama, tačiau klientai įvertins žinojimą, kad prekybos atstovybė ar įmonė bus tiesi ir nedarys jiems spaudimo pirkti.

Būkite meniški: “Sewell Automotive” Teksase prekiauja “Minis” – BMW gaminamų automobilių linija, kuri, kaip rodo pavadinimas, yra mažesnė ir kompaktiškesnė nei įprastos transporto priemonės. Sewell automobilis “Mini” dalyvavo Dalaso meno muziejaus popkultūros meno parodos atidaryme. Šia proga jie aprengė mažą automobilį ir apvilko jį fantastiška grafika, kurioje įamžintas dailininko Rojaus Lichtenšteino (Roy Lichtenstein) stilius. Sewellas netgi įtikino “Mini”, BMW automobilių gamintoją, apmokėti pusę parodos išlaidų.

Aukštosios technologijos: “Thompsons Toyota” Kalifornijoje naudoja virtualiąją realybę, kad potencialūs klientai galėtų susipažinti su trimačiu automobilių vaizdu nesilankydami atstovybėje. Thompsons siunčia Google Cardboards tikslinėms auditorijoms dideliuose gyventojų centruose, esančiuose toli nuo jų atstovybės. Naudodamiesi kortelėmis potencialūs klientai nuskaito kodą, kuris nukreipia tiesiai į vaizdo įrašą, kuriame pristatoma atstovybė, jos kultūra, salonas ir keli populiariausi automobiliai – ir visa tai neišeinant iš savo kambario ar biuro.

Įtikinkite klientus, kad pas jus verta važiuoti: Woody’s Automotive Group Misūryje laikosi priešingo požiūrio ir stengiasi, kad toli esantys klientai apsilankytų atstovybėje, net jei tai reiškia ilgą kelionę. Savo interneto svetainėje “Woody’s” pateikia apylinkių žemėlapį su važiavimo trukme ir klientų, kurie asmeniškai važiavo, atsiliepimais. Galbūt tai skamba paprastai, bet tai veiksminga marketingo strategija parduodant automobilius.

Važiuokite dideliais kiekiais arba namo: “Fuccillo Automotive Group” Floridoje klientams, perkantiems per tam tikras pardavimo kampanijas, siūlo penkių dienų kruizą. Pardavėjas iš tikrųjų išnuomoja visą kruizinį laivą šiai kelionei. Šie rinkodaros specialistai turi keletą privalumų:

Ji motyvuoja klientus pirkti arba nuomotis per pardavimo akciją.

Ji sumažina automobilio kainą, nes klientas gauna nemokamą penkių dienų kruizą.
Kruizas yra labai maloni padėka “Fuccillo” klientams.
Gaukite postūmį iš “Uber”: “Toyota” iš Plano, Teksaso valstijoje, suprato, kad “Uber” vairuotojai galbūt ieško automobilio. Siūlydama puikius pasiūlymus “Uber” vairuotojams, “Toyota of Plano” “kuria žodinę imperiją, kuri daugiau nei atsiperka iš rekomendacijų”, – sako Jazeelas.

Kaip reklamuoti naudotų automobilių saloną

Jimas Bolderbrukas, reklamos ir rinkodaros agentūros “CBC Automotive Marketing”, dirbančios su kai kuriais sėkmingiausiais Amerikos dileriais, įkūrėjas, turi keletą pasiūlymų, kaip geriausiai reklamuoti naudotų automobilių saloną. Nenuostabu, kad daugelis geriausių idėjų, kaip sukurti automobilių pardavimo rinkodaros strategiją, yra naudotų automobilių prekybos salone, ir iš tiesų, naudotų automobilių verslo rinkodaros idėjų kūrimas prasideda nuo paties prekybos salono sąžiningumo ir profesionalumo. Kitaip tariant, įsitikinkite, kad jūsų namai tvarkingi ir kad esate sukūrę prekybos saloną, pasižymintį profesionalumu, kuriuo pirkėjai gali pasitikėti. Bolderbrooko idėjos apima:

Puiki vadyba. “Niekada nepasieksite naudotų automobilių sėkmės lygio be žmogaus, kuris tikrai supranta naudotų automobilių rinką”, – sako

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *