Tr. Rgs 18th, 2024

Nors BMW gamina keletą itin pageidaujamų transporto priemonių , jos ne visada atitiko vokiečių automobilių gamintojo reputaciją . Ypač kalbant apie naudotą patikimumą; Pavyzdžiui, E60 M5 patyrė variklio gedimus, kuriuos savininkai apibūdino kaip „katastrofiškus“. Net ir tokie mėgstami entuziastų pasirinkimai kaip „E46 M3“ yra žinomi dėl ypač didelių eksploatavimo išlaidų . Tačiau vis tiek įmanoma rasti patikimą naudotą BMW. Vienas iš rekomenduojamų variantų yra 3-serijos BMW E90 be turbokompresoriaus.

3 serijos „BMW E90“

Nors 3 serijų BMW E90 be turbokompresoriaus nėra patys galingiausi, jie iš tikrųjų yra patikimiausi.

2006 m. „BMW E90 330i“
2006 m. „BMW E90 330i“ BMW

Kai E90 debiutavo 2006 m., 325i buvo pagrindinis modelis. Jis buvo su 2,5 litro šešių cilindrų varikliu, kurio galia siekė 215 AG ir 184 lb-ft. Tada, 2008 m., E90 serija buvo pertvarkyta, o 325i pakeista 328i. Jis turėjo 2,8 litro šešių cilindrų, išvystančių 230 AG ir 200 svarų. Galiausiai buvo ir 268 AG 330i , kuris, „ BimmerLife“ pranešimais, yra vienas galingiausių natūraliai šešių cilindrų BMW.

Net nepaisant šiuolaikinio M3 modelio, kuris turėjo 4,9 litro 400 AG V8, buvo ir 335i su 302 AG šešių cilindrų turbokompresoriumi (su dviem turbinomis iki 2008 m.). Tačiau kalbant apie patikimumą, didesnė galia iš tikrųjų nėra geresnė.

Kodėl modeliai be turbokompresoriaus?

2008 m. „BMW E90 M3“
2008 BMW E90 M3 | BMW

325i ir 328i naudojo BMW N52 variklį, kuris, kaip teigia „Instamotor“ , „ Bimmer Life“ ir „ r / BMW sub-Reddit“ vartotojai, yra vienas patikimiausių BMW kada nors pagamintų variklių. Priešingai, „335i“ naudojo N54 variklį, kuris, „ BMW Tuning“ pranešimais, buvo kur kas mažiau patikimas. Nors „BMW E90 M3“ V8 paverčia jį efektyvumo piktograma, „ Jalopnik“ pastebi, kad variklis linkęs į strypo guolio gedimą. Kaip ir naudojant 996 911 IMS guolį , „ BMW Tuning“ pastebi, kad paveiktų variklių skaičius yra gana nedidelis, tačiau jei jų nepažymėsite, tai gali sukelti variklio gedimą.

Tačiau ne tik dėl patikimumo daug ką gali pasiūlyti mažiau galingas 3 serijos BMW E90. „Road & Track“ ataskaitos yra patogesnės ir erdvesnės nei ankstesnės E46 versijos, tačiau vis tiek gerai tvarkomos. R&T taip pat praneša, kad sekanti F30 3 serija iš tikrųjų turėjo žemesnės kokybės salono medžiagas ir yra mažiau patenkinta vairuodama. „F30“ į saloną pateko ir daugiau triukšmo, ir nors jis turėjo mažesnį 2,0 litrų keturių cilindrų turbokompresorių, jis buvo tik šiek tiek ekonomiškesnis.

2006 m. „BMW E90 330i“ salonas
2006 m. „BMW E90 330i“ salonas | BMW

Be to, E90 3 serija yra gana moderni daugeliu atžvilgių, praneša „ Automobile Magazine“ . Traukos ir stabilumo kontrolė yra standartiniai, buvo galima naudotis palydovine navigacija.