Praleistas šeštadienis važiavęs G80 „M Track“ dieną Amerikos trasoje Ostine, Teksase. Leiskite man pradėti sakant, kad esu esminis M3 / 4 savininkas. Tai dažniausiai savaitgalio automobilis. Nesekiu savo automobilio. Dažniausiai važiuojame užvažiavimais su retkarčiais vykstančia kelione. Tai sakant, važiuodamas G80 trasa, tokia kaip COTA, tikrai parodė savo potencialą. Taip pat vairavau M5. 3,4 mylios trasoje M5 dėl AWD ir ilgų šluojančių posūkių bei ilgų tiesių automobilių jautėsi kaip namie. Tačiau, kaip minėta pirmiau, aš neperku automobilio pagal tai, kaip jis važinėja aplink COTA. Ant užpakalinės dalies tiek M5, tiek M3 pasiekė 148 km / h greitį prieš stabdymo zoną. M5 tokiu greičiu paprasčiausiai pasijuto labiau pasodintas / įsitikinęs. Manyčiau, kad tai susiję su jo dydžiu / svoriu. Tačiau griežtesnėse trasos atkarpose G80 labiau jautėsi kaip namie. Labai lengva „nukreipti ir nušauti“.
Pirma, anglies atlošai NE man. Man 6’2 „, 200 svarų ir jie nėra patogūs. Neįsivaizduoju, kad net kartais turėčiau lipti į jas ir iš jų. Kalbant apie takelių naudojimą, jie yra puikūs. Jie suteikia pasitikėjimo jausmą, kad įprastos kompaktinės sėdynės nėra. Bet, kaip sakiau, iš jų sunku išeiti ir neįsivaizduoju, kaip juose praleisčiau reikšmingą laiką. Mano .02 USD. Priešingu atveju salonas yra esminis „F80“ atnaujinimas.
„G80“ tikrai yra intuityvesnis nei „F80“. Tai greičiau reaguoja į vairuotojo vairavimo įvestį. Žinoma, važiavus M5, jautėsi, kad G80 yra pusė svorio. Perdavimas buvo greitas, bet tai nėra DCT. Jai buvo sunku rasti tinkamą pavarą, bet aš nebuvau įjungta rankiniu režimu. Manau, kad tai būtų išsprendę daugumą problemų. Labiausiai pasakantis išbandymas buvo „drag racing“. Lenktyniavome M4 / M8 / X5M / X6M. AWD modeliai buvo DAUG greitesni nei linija. Manau, kad traukos kontrolė „nutildė“ M4 padidėjimą, kol aptiko tinkamą sukibimą. Lenktynių tikslas buvo pirmiausia atvykti į iš anksto nustatytą teritoriją. Todėl jūs turėjote baigti „dėžutės viduje”, nepraleisdami kūgių, kurie apibūdino finišo zoną. Išmušėte jį nuo linijos, bet tam tikrame taške turėjote stabdyti, kad baigtumėte „dėžutės viduje“. Pusę lenktynių buvau keleivis, pusę – vairuotojas. Kaip minėta, M4 buvo DAUG lėčiau nuo linijos, tačiau, kai pavyko pasiekti sukibimą, tai buvo kulka! Kai buvau keleivis, stebėjau kiekvieno automobilio spidometrą. Nors M8 buvo greitesnis už linijos, abu automobiliai pasiekė 62 mylių per valandą greitį, kol reikėjo stipriai stabdyti, kad neperšautų finišo zonos. Tai buvo iškalbinga. Mano nuomone, AWD M3 / 4 bus absoliutus žvėris. Dabartinė versija yra greita, tačiau panašu, kad patiriate didelį turbo vėlavimą. AWD tai išspręs, TJO.
Apskritai tai buvo akį atverianti patirtis. G80 yra nepaprastai kompetentingas ir galingas (galbūt per galingas 2wd). Valdymas yra tikslus, o interjeras yra pagrindinis atnaujinimas (be anglies kėdžių). Kalbant apie dizainą, visi turi savo nuomonę, o mano yra tokia pati nesvarbi, kaip ir kiekvieno. Tačiau prie vairo akivaizdu, kad „BMW M“ padarė kruopštų darbą, kad tai būtų teisinga.
Paskutinį kartą redagavo jdarwin; Šiandien 09:55 val..