Nemačiau gijos, aptariančios tikrąjį automobilio svorį. Daugelis žmonių (teisėtai) kritikuoja svorį, tačiau dauguma diskusijų nebuvo paremtos realiais skaičiais. Misha Charoudin ką tik paskelbė naują vaizdo įrašą su naujo G82 įspūdžiais Niurburgringe. Jis gyvena (ir važiuoja) prie Ringo, o jo ratai yra tūkstančiai, todėl žino, apie ką kalba.
Bendri įspūdžiai yra geri, tiesiog reikia ištaisyti važiuoklės išlyginimą, nes automobilis jaučiasi nepakankamai paslankus. Tai suteikia puikią važiuoklės bazinę liniją, kai bus atlikta keletas pagrindinių pakeitimų. Bet turėtumėte žiūrėti vaizdo įrašą, jei norite gauti atsiliepimų apie trasoje esantį automobilį. Šiuo metu ji yra kanalo narių peržiūra. Kai vaizdo įrašas bus paskelbtas, ši gija bus atnaujinta nuoroda.
Pats automobilis tikriausiai yra tas, kurį galite gauti:
- M4 6MT
- Angliniai keraminiai stabdžiai
- 20 „kalti ratai
- Anglies kaušo sėdynės
- tik prailginta oda
- standartinė garso sistema
- tik LED žibintai
- išorės ir vidaus CF
Tai negauna daug šviesos nei tai yra su standartiniu automobiliu. Kai pilnas bakas ir be vairuotojo, svarstyklių svoris pasirodė toks:
- Kairėje priekyje: 435,0 kg, 959 svarai
- Priekyje dešinėje: 447,5 kg, 987 svarai
- Kairėje gale: 402,0 kg, 886 svarai
- Dešinėje gale: 394,5 kg, 870 svarų
- IŠ VISO: 1679 kg, 3702 svarai
- Priekinis / galinis pasiskirstymas: 52,56% – 47,44%