Naujas 2022 m. BMW M4 varžybų kabrioletas su „xDrive“
?? Pirmasis „M4“ kabrioletas su „M xDrive“ visų varančiųjų ratų pavara.
?? 503 AG ir 479 svarų-pėdų sukimo momentas. Nuo 0 iki 60 mylių per valandą per 3,6 sekundės.
?? MSRP yra 86 300 USD plius 995 USD paskirties vieta.
?? Gamyba prasidės 2021 m. Rugsėjo mėn.
Woodcliff Lake, NJ? 2021 m. Gegužės 25 d. … BMW didžiuojasi galėdamas pranešti apie trečiąjį modelį M3 / M4 šeimoje? ir pirmasis visų ratų pavaros „M4 kabrioletas“, pagamintas iš „M GmbH“. Naujo „soft-top“ dėka „Open Top Motoring“ suteikia malonumo dimensiją jau džiuginančiam naujojo „M4“ veikimui.
Naujasis „M4 Competition Convertible“ su „xDrive“ nukreipia 503 AG ir 479lb.-ft sukimo momentą, sukurtą jo S58 eilės šešių cilindrų „M TwinPower Turbo“ varikliui per aštuonių laipsnių „M Steptronic“ transmisiją su „Drivelogic“ ir „M xDrive“ visų varančiųjų ratų sistemą. Keturvietis atviras viršus „M4“ žada ir suteikia viliojantį dizainą, prabangius susitikimus ir kasdienį naudojimą kartu su bėgių meistriškumu.
JAV gamyba prasideda 2021 m. Rugsėjo mėn., O rinką pradėsime teikti spalio mėn.
Skydinis lankas su minkštu stogu
Viena iš ypatingų savybių, formuojančių ir naujojo „BMW M4 Competition Convertible“ su „xDrive“ išorės dizainą, ir jo vairavimo patirtis, yra naujas skydo lanko minkštas viršus. Šis dizainas sujungia praktinį ištraukiamo kietojo dangos pranašumą su puristine audinio stogo estetika ?? geriausias iš abiejų pasaulių. Skydo lanko minkštas viršus yra maždaug 40 procentų lengvesnis už pirmtako ištraukiamą kietąjį dangtelį, todėl efektyviai sumažėja naujojo „M4 Cabriolet“ svorio centras ir taip padidinamas jo judrumas. Jo lygus paviršius ir izoliacija suteikia naujam stogui aukštą garso ir šilumos komforto lygį, palyginti su įprastu minkštu viršumi.
Naujo minkšto viršaus dizainas sujungia didelius skydo lanko elementus su galiniu stikliniu galiniu langu, keliais izoliacijos sluoksniais ir audinio dangčiu, kurį galima įsigyti juodai arba juodai mėnulio šviesoje, o tai suteikia audiniui stilingą metalinį žvilgesį, ypač tiesiogiai saulės spindulių.
Uždarytas naujoviškas naujas stogas sukuria kupė tipo stogo liniją su klasikine minkšto viršaus elegancija. Audinio medžiaga yra plokščia ant plokščių lanko elementų sujungimo be jungčių, o tai reiškia, kad žiūrint stogą iš išorės, nėra matomi nei jų kontūrai, nei minkšto viršaus rėmas. Uždarius minkštą viršutinę dalį, keleivio kamerą ištempia, o tai sumažina vėjo triukšmą salone ir optimizuoja naujojo „BMW M4 Competition Convertible“ su „xDrive“ aerodinamines savybes.
Stogo atidarymas ir uždarymas trunka 18 sekundžių ir gali būti atliekamas iki 31 mylių per valandą greičiu. Trys lanko skydai tvarkingai sulankstomi į kompaktišką Z konfigūraciją, kurią taip pat galima atlikti naudojant nuotolinį klavišą dėl standartinės „Comfort Access“.
Kompaktiški sulankstyto minkšto viršaus matmenys padidina krovinio plotą iki 9,0 kubinių pėdų, o tai padidina 1,2 kubinių pėdų, palyginti su ankstesniu „M4“ kabrioletu. Viršuje yra saugos mechanizmas, kuris neleidžia jo nuleisti, jei bagažinės plotas yra užpildytas. Perėjimo durys
galinėje sėdynėje leidžia ilgesnius daiktus nešiotis automobilio viduje.
Išorinis dizainas
Naujasis „M4 Competition Convertible“ su „xDrive“ yra 4,6 colio ilgesnis nei modelis, kurį jis keičia. Ratų bazė išaugo 1,8 colio, o plotis – 0,7 colio. Naujasis „M4 Competition Convertible“ su „xDrive“ taip pat yra 1,4 colio platesnis nei naujasis 4 serijos kabrioletas.
Galingai kontūruoti paviršiai ir M specifinės konstrukcijos ypatybės ?? sukurtas optimizuoti aušinančio oro tiekimą ir sustiprinti aerodinamiką ?? yra „M“ automobilio dizaino požymis, o naujasis „BMW M4 Competition Convertible“ su „xDrive“ nėra išimtis. Naujo „M“ modelio ir „BMW 4“ serijos kabrioleto, kuriuo jis grindžiamas, skirtumas yra ryškesnis nei bet kurios ankstesnės kartos. Be durų, minkšto viršaus, bagažinės dangčio, langų paviršių, priekinių žibintų ir galinių žibintų, kiekviena išorės dalis yra unikali M modeliui – tai pratimas, kuriuo siekiama patenkinti griežtus reikalavimus, į kuriuos turi pakilti didelio našumo sportinis automobilis. ? Dizainas yra griežtai pagrįstas funkcijomis, puristiškas ir be kompromisų, kai jis sutrumpinamas iki esminių aspektų? – paaiškina Adrianas van Hooydonkas, „BMW Group Design“ vyresnysis viceprezidentas. Bet tuo pačiu metu jis suteikia emociškai galingą automobilio charakterio išraišką.
Priekinio dizaino centre yra didelės, juodos, vertikalios berėmės BMW inkstų grotelės su tradicinėmis M horizontaliomis lentjuostėmis. Korio tinklelis dengia dideles, dviejų sekcijų angas abipus BMW inkstų grotelių. Jie tiekia aušinimo orą į stabdžius ir nuotolinius aušinimo skysčio radiatorius.
Priekinio buferio ir gaubto linijos sutampa su BMW inkstų grotelėmis, kaip ir plonų „LED“ priekinių žibintų su U formos šviesolaidžio šviesos kreipiančiaisiais dienos važiavimo žibintams kontūrai. Taip pat galima įsigyti „BMW Individual Shadowline“ žibintus, kurių viršutinius kraštus puošia patamsėję įdėklai.
Ryškiausias dizaino bruožas kartu su ryškiai įspaustais naujojo „M4 Competition Convertible“ su „xDrive“ sparnais yra pailginti šoniniai slenksčiai. Kartu su priekinių ir galinių buferių aerodinaminėmis dalimis, kurios taip pat gerokai išsikiša, aplink visą automobilį jie sudaro blizgančią juodą juostą. Šis funkcionalus, lenktyninių automobilių įkvėptas dizaino elementas padeda dar labiau optimizuoti aerodinaminę pusiausvyrą.
Iš buvusių ir esamų automobilių pažįstamos M žiaunos yra gražiai integruotos į išskirtinį priekinių šoninių sparnų paviršių. M specifiniai išoriniai veidrodžiai buvo aerodinamiškai optimizuoti ir nudažyti blizgančia juoda spalva. Difuzorius įrėmina dvi 100 mm išmetimo vamzdžių poras.
Skaityti likusio pranešimo spaudai šiame PDF.