Pr. Lap 4th, 2024

… Pakeitimai suteikia naujam G87 kartos M2 inžinerinius ryšius su kitais M modeliais, nei šiandien M2. „M“ padalinio savininkai teigia, kad tai leis naujam „M2“ pasiūlyti dar didesnį našumą, tuo pačiu padėdamas išsaugoti dinamiško meistriškumo reputaciją dalijantis pagrindiniais komponentais.

Vidinis šaltinis pasakojo „Autocar“: jis yra galingesnis, su didesniu sukimo momentu, bet ir aštresnis. Tai vis dar puriška, vairuotojo mašina, tačiau su platesne savybių sklaida, didesne takoskyra tarp sporto ir sporto, nei matėme iki šiol.

… Detalės lieka apgaubtos daugiau nei prieš metus iki planuojamo pristatymo, tačiau tikimasi, kad standartiniai M2 modeliai gaus iki 410 AG, o šiandienos „M2 Competition“ įpėdinis turėtų pasiūlyti iki 430 AG, vos 50 AG mažiau nei standartas M3 ir M4. Teigiama, kad galios padidėjimą lydi vidutinis sukimo momento padidėjimas. Vėlgi, niekas nėra oficialus dalykas, bet „BMW M“ šaltiniai „Autocar“ atskleidė, kad naujasis M2 gali turėti net 428 svarų pėdas? 22 svarais daugiau nei esamos „M2 Competition“ ir „M2 CS“.

… Skiriamieji elementai yra naujos išvaizdos priekinė dalis su žemesnėmis ir platesnėmis inkstų grotelėmis, nei matyta šiandieninėse M2 varžybose. Įstatytas giliame priekiniame buferyje, jis praeina be tradicinių fiksuotų vertikalių žaliuzių, priimdamas elektroninius valdomus aktyviuosius elementus, kurie atsidaro ir užsidaro, kad atitiktų naujojo variklio aušinimo ir šildymo poreikius.

… Variklio dangtis pritvirtina matomą galios kupolą, o ratų arkos buvo padidintos, kad tilptų iki 20 colių ratai. Ryškesnė pečių linija eina atgal, kad po galiniais šoniniais langais būtų suformuotos platesnės kojelės. Priekinis stiklas ir galinis langas taip pat yra stipriau išgręžtas nei pirmosios kartos M2, todėl jis atrodo visiškai aptakus.

Laikantis naujesnių M modelių, galiniai žibintai yra labai struktūriškai suprojektuoti su OLED grafika, o bagažinė pasvirusi žemyn link galo ir gauna didesnį lūpų spoilerį nei šiandieninis modelis, kad būtų pridėta žemesnė jėga. Platesnis difuzorius taip pat integruotas galinio buferio apačioje.

Pasirinktinis anglies pluošto paketas būsimiems klientams leis nurodyti naują automobilį su įvairiais anglies pluošto elementais, įskaitant stogo ir durų veidrodžius, nors „M2 Competition“ yra numatyta įsigyti anglies pluošto stogą kaip standartą.

Naujo kupė dydis išaugo, nors ir tik vidutiniškai per šiandien 4468 mm ilgio, 1984 mm pločio ir 1410 mm aukščio „M2“ varžybas. Padidėjus matmenims, ratų bazė buvo pailginta 51 mm, esant 2744 mm, o priekyje ir gale buvo išplėsti vikšrai. Svarbiausia, kad naujasis M2 prilygs mažiau galingo M240i svorio pasiskirstymui 50:50.

„Autocar“ buvo pasakyta, kad naujos 2 serijos CLAR platforma padidina kūno tvirtumą 40%, palyginti su senojo modelio konstrukcija. Naujasis „M2“ dar labiau sustiprins savo unikalų priekinės pakabos kupolo atramą ir naują atramą, integruotą galinėje pakaboje.

Naujo M2 pagrindas yra labai perdirbta „MacPherson“ atraminė priekinė ir daugiasvirtė galinė pakaba. Tarp „BMW M“ inžinierių nurodytų naujosios konstrukcijos privalumų yra ir gebėjimas palaikyti padidėjusį priekinį posūkį. Jį bus galima pasirinkti su kėlimo arba keičiamais amortizatoriais.