Tr. Rgs 18th, 2024

„BMW M GmbH“ ir Hansas Zimmeris kuria emociškai patrauklų vairavimo garsą elektrifikuotiems „BMW M“ modeliams.

Miunchenas.

Vairavimo malonumo ateitis yra elektrinė, be išmetamųjų teršalų, kuriai būdinga BMW sportinė nuojauta, išreikšta ne tik dinamišku talentu, bet ir emociškai turtinga fonetine patirtimi. „BMW IconicSounds Electric“ suteikia nepriekaištingą garso modelį BMW modeliams, varomiems visiškai elektrine arba įjungiama hibridine pavaros sistema. Kompozitoriaus ir kuratoriaus Hanso Zimmerio ir „BMW“ grupės „Sound“ kūrybos direktoriaus Renzo Vitale bendradarbiavimas sukūrė savitą vairavimo garsą, kurį klientai netrukus galės išbandyti specialiai elektromobiliams „BMW M“ sukurta versija. „Kiekvienas BMW turi savo charakterį, kuris atsispindi jo skleidžiamame garse“, – sako kino muzikos kūrėjas ir Akademijos premijos laureatas Zimmeris. „Taigi elektra varomiems„ BMW M “modeliams sukūrėme važiavimo garsą, kuris ypač ryškiai pabrėžia jų emocinę vairavimo patirtį ir užtikrina, kad jų veikimą galima pajusti dar intensyviau.“

Hansas Zimmeris anksčiau dalyvavo kuriant įkvepiantį pasirengimą vairuoti garsą elektra varomiems BMW automobiliams, kuris, paspaudus mygtuką „Pradėti / sustabdyti“, kelia jaudulį važiuojant elektra. Naujausiame šio bendradarbiavimo skyriuje aptariami „BMW iX“ ir „BMW i4“ vairavimo garsai, įskaitant diferencijuotą „BMW i4“ M specifikacijos versijos garsą.

Nors elektrinio vairavimo pritvinkimas suteikia precedento neturintį komforto lygį, vairavimo patirtis praranda tam tikrą emocionalumą. Čia „BMW IconicSounds Electric“ žengia šypsenomis klientų, norinčių patirti vien tik vairavimo malonumą, jausmais. Ateityje elektrinį vairavimo malonumą sustiprins kiekvieno akceleratoriaus judesio akustinis grįžtamasis ryšys. Kaip ir borto vairavimo režimai, kuriuos galima pasirinkti vienu mygtuko paspaudimu, vairavimo garsas taip pat atspindi vairavimo situaciją ir asmenines vairuotojo nuostatas. Pagrindinėje aplinkoje „BMW IconicSounds Electric“ naudoja įspūdingai skaidrų tembrą su sferiniais komponentais, kad būtų galima perduoti pagrindinį elektra varomo BMW prekės ženklo modelio pobūdį. Įtraukianti ir maloni atmosfera iš pradžių sukuriama „BMW i4“ režime COMFORT. Tačiau vairuotojui užlipus ant akseleratoriaus, iškart paaiškėja tiesioginis ryšys tarp to, kaip automobilis važiuoja, ir jo skleidžiamų garsų: garso patirtis gilėja didėjant apkrovai ir greičiui. Visų pirma SPORT režimu automobilio garsinis spektras yra dominuojantis ir galingesnis, o garsas nuolat komentuoja vairavimo situaciją. Pavaros sistemos procesai registruojami per milisekundes, o pagreitis, apkrovos pokyčiai ar rekuperacija suteikiami tinkamu akustiniu priedu. Akustinis grįžtamasis ryšys sumažėja tik tada, kai transporto priemonė važiuoja „ECO PRO“ režimu. Čia vairavimo sistemos tyla pabrėžia vairuotojo sprendimą pasirinkti itin efektyvų vairavimo stilių.

Specialiai elektrifikuotiems „BMW M“ modeliams skirtoje versijoje „BMW i4“ važiavimo garsas įkraunamas papildoma energija. Prie to ypač skiriasi COMFORT ir SPORT režimai. Apskritai pavaros sistemos pastaba rodo ne tokį harmoningą, bet patraukliai jaudinantį ir techninį garsinį profilį. Įsibėgėjimas sukelia intensyvų garso takelio vystymąsi, autentiškai atspindintį automobilio charakterį. „Paspaudus M automobilio pedalą, staiga per visą kūną patenka žąsiena“, – sako garso dizaineris Renzo Vitale. „Mes išvertėme šį jausmą į pavaros garsą, išreiškiantį aukštesnės jėgos ir tekančios energijos susiliejimą“.

Hansas Zimmeris ir Renzo Vitale jau buvo sukūrę „BMW Vision M NEXT“ vairavimo garsą, kuris buvo atskleistas 2019 m., O kitais metais pristatytas „BMW Concept i4“. Daugybė šio kūrybinio proceso žinių dabar buvo nukreipta į būsimų serijinių transporto priemonių garso dizainą.

Tikimasi, kad nauji važiavimo garsai, sukurti bendradarbiaujant su Hansu Zimmeriu, pasirodys BMW i4 ir BMW iX 2022 m. „IconicSounds Electric“ yra standartinė „BMW iX“ dalis ir gali būti nurodyta kaip „BMW i4“ galimybė. . Automobiliuose su ankstesnėmis gamybos datomis, jei klientas pageidauja, naujus garsus galima importuoti retrospektyviai naudojant nuotolinį programinės įrangos atnaujinimą. Naujas spektras apima vieną paruoštą vairuoti ir vieno sustojimo garsą, taip pat važiavimo garsą, kuris bus prieinamas atitinkama versija BMW modeliams ir BMW M automobiliams su elektrifikuota pavaros sistema.