G83 M4 kabrioleto testavimas Niurburgringe

Citata:

Iš pradžių paskelbė LOW4LYF
Peržiūrėti įrašą
Nemanau, kad pora svarų daugiau ar mažiau kabriolete yra didelė problema …

Tbh aš norėčiau kieto viršaus visą dieną! Kitų šaltinių teigimu, draudimo bendrovės skundėsi dėl avarijos, kurios bagažinėje buvo viršaus į apačią. Dauguma automobilių buvo surinkti dėl remonto išlaidų.

F83 buvo daugiau nei 500 svarų sunkesnis už F82 … tai daugiau nei pora svarų … Ne per seniausiai porą dienų turėjau 430 automobilių nuoma, įsitikinęs, kad tai nebuvo M, bet tai buvo šuo tai sedano ir kupė kolegos, kuriuos anksčiau vairavau kaip skolintojus. Apskaičiuota, kad skudurų viršus yra apie 200 svarų lengvesnis, taigi vis tiek yra šiek tiek svorio, tačiau nemaža dalis to svorio yra variklyje ir kituose statiniuose komponentuose, palyginti su stogu.

Be to, kad tiesiosios linijos našumas dėl svorio sumažėja, svorio centro skirtumą apskritai, jau nekalbant apie pokyčius, susijusius su „iš viršaus į viršų“ ir „iš viršaus į apačią“, sunku įveikti bet kurioje važiuoklėje.


Paskutinį kartą redagavo unfoundnemo; Vakar 15:36..

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *