Mechaninė pavarų dėžė. G80 M3 ir G82 M4

Norintiems 7MT, kodėl? Ar vairavote 7MT?

Geriau norėčiau turėti 6MT dėžę.

Rankiniai komponentai visada yra panašūs, šiek tiek pakoregavus naująjį variklį, smagratį ir fizinę perjungiklio vietą.

Dalykai, kuriuos girdėjau, buvo kitokie, be apsisukimų, galbūt kitoks pastangų lygis perjungiant, naujas variklio flanšas su didesniu starterio pavaros ratlankiu, sustiprintas alkūninis velenas su 4 metalinėmis plokštėmis.

Gerbiami Karstenai ir komandai, ačiū, kad leidote mums išjungti sūkių keitimą įvairiais pavaros režimais ir kad šios kartos mechaninė pavarų dėžė išliko gyva.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *