An. Vas 18th, 2025

BIMMERPOST

Supratau, kad pasigaminsiu šią giją, turėdamas omenyje, kad nemačiau daug atsiliepimų apie „g80“ salono sėdynes ir vairą, išskyrus „jie yra kieti“. Taigi, čia yra OG M2 savininko nuomonė:

Įprastos sėdynės neturėtų būti pasirenkamos M3. Nors paprastam vairuotojui anglies kibirai gali būti kieti, jie suteikia tikslų komfortą, kurio galite tikėtis, tuo pačiu turėdami didelį anglies pluošto kibiro tvirtumą. Pagalvokite apie „Porsche“, bet patogiau, tikriausiai todėl, kad jis yra reguliuojamas.

Mano patirtis šiandien rodo, kad įprastos sėdynės neteikia jokios paramos. Jie gali būti naudingi kasdieniniam vairavimui, tačiau nėra jokių šansų, kad liktumėte vietoje, jei išbandytumėte nuotaikingus variklius. Aš bandžiau išleisti juosmens atramą ir padidinti maksimalų tvirtinimą, ir aš vis dar beveik nejaučiau jokio palaikymo. Sakyčiau, kad esu įprastas, pastatytas 5’10 ir 165 svarais. Anglies kibiras suteikia jums paramą visose reikiamose vietose, o tvirtinimo mygtukas leidžia pasirinkti, kiek norite judėti sėdynėje. Pamačiau, kad važiuojant patogiai važiuojama ilgais važiavimais, bet manau, kad tai yra 100% tinkamas pasirinkimas tiems, kurie net nuotoliniu būdu planuoja daryti nuotaikingus vairavimus. Be to, centrinė dalis anglies kibire yra nepastebima, jei tai kam nors rūpėjo. Taip pat norėčiau pridurti, kad aukštesniems savininkams anglies kibirai smarkiai prideda daugiau vietos kojoms gale sėdintiems keleiviams, matydami, kad sėdynė praranda maždaug 1/3 bendro dydžio.

Judėjimas ant vairo / mentų. Tai tikrai jaučiasi daugiau. Radau 1 skundą dėl irklų tiek anglies vidaus pakuotėje, tiek įprastoje. Anglies irklai, nors ir jaučiasi maloniai bei kokybiškai, yra šiek tiek per toli. Šiuo metu tai yra tik pasirinkimas, tačiau norėčiau paaiškinti, kad lyginant „f8x“ irklo keitiklius, aš norėčiau, kad irklai būtų arčiau jūsų tikrųjų pirštų, o naujieji mentės atrodo labiau ant pirštų galiukų galo. Ne anglies pakuotės irklentės yra tokios pačios kaip ir ne M 3 serijos, todėl sakyčiau, kad tai yra šiek tiek gėda, turint omenyje beveik 90 000 USD, kai automobilis yra gerai pagamintas.

Apskritai, interjeras yra puikus, bet aš tiesiog nemačiau, kad kada nors norėčiau patogių sėdynių, nebent aš griežtai planavau tai naudoti kaip maisto parduotuvę.