Iš anksto atsiprašau, kad padariau šlubuojančius erzinimus keliomis temomis, kurios nebuvo mano pačios.
Aš pašalinau kelis rezonatorius keliems „S63 Tu“ automobiliams, kurie man priklausė, ir daugeliui „Benzes“, „Audi“ ir net „Bentley“, turinčių gerų rezultatų. Paskutinį kartą mano rezonatoriaus trauka buvo mano „M8 GC Comp“ ir aš gavau pakankamai daug decibelų be didelių toninių pokyčių, jei tokių buvo.
Aš ne per seniai pasiėmiau šį G80 ir pajutau, kad jis net per atidarytas vožtuvų formatu buvo per tylus, todėl perėmiau jį savo vietos duslintuvui, kurį aš naudoju daugelį metų, ir ištraukiau abu rezonatorius. Iš kito nario čia sužinojau, kad yra du didesni lagaminai, o tempiant tik pirminius, man nebus pakankamai naudos. YMMV.
Taigi aš patraukiau abu (post cat) ir tikrai padidėja decibelai ar garsumas. Aš sakau, kad esant lengvam droseliui, padidėjimas yra apie 20%, o pagal WOT – apie 35%. Remiantis mano gyva ausimi, išmetimo tonai išliko tokie patys, kai šaltojo paleidimo metu yra žemųjų dažnių (y) tonas, o tada viršuje – aukštesnio tono.
Atminkite, kad šis procesas man kainavo 300 dolerių ir yra grįžtamojo pobūdžio. Vaizdo įraše yra šiek tiek didesnis apsisukimų per minutę (7 k) greitis, bet iš tikrųjų aš jo negirdžiu važiuodamas įprastu ir nuotaikingu važiavimu, bet jūs jį išgirsite vaizdo įraše iš stovėjimo vietos, nes aš sukau apsukas iki galo, o tiesiog palikdamas maksimalų Nuo 5 iki 6 tūkst. Man padidėja riaumojimas ir riaumojimas, bet tiems, kurie nekenčia burbulų, tai nėra labai blogai. Taip pat yra padidėjusių sprogimų ir greitomis perjungimo jėga.
Čia yra keletas nuotraukų ir vid:
įsteigtos atsargos
Pašto pašalinimas
Bjaurios antrinės katės (aš tai traukiu toliau)
Mobilaus telefono vaizdo įrašai (atsiprašome už buferio tvirtinimo skiriamąją gebą)