Nenuostabu, kad beveik kiekvienas vis dar gaminamas modelis yra lygus su praėjusių metų istorinėmis žemumomis (pakabink ten, Z4!).
Apie tą 4 serijos numerį turėkime omenyje, kad nežinome modelio suskirstymo. Kai kurie iš jų tikrai yra G22 / G23, tačiau neabejotinai yra F33 ir tikriausiai net keli F32. Be to, aš įsivaizduoju, kad F36 sandoriai šiuo metu yra gana geri (tokie geri, kokių galima tikėtis dabartinėje rinkoje), nes G26 ketina pakeisti šį modelį. Pakankamai greitai – galbūt iki Q4 – beveik visi F3 * bus parduoti, ir mes turėsime neužgožtą požiūrį į tai, kaip populiarūs prieštaringai vertinami nauji G2 * modeliai. Žinoma, keleiviniai automobiliai, ypač dviejų durų modeliai, tęsia savo lėtą, bet pastovų mažėjantį pardavimus, taigi tai dar viena laukinė kortelė. Kita vertus, EV pardavimai pučiasi, todėl reikėtų tikėtis, kad „i4“ užims šį trūkumą.