
„Plant Dingolfing“ gamykloje pradedama serijinė „BMW iX *“ gamyba
Dingolfingas. Šiandien Dingolfinge prasidėjo standartinė visiškai elektrinio „BMW iX *“ gamyba. Žemutinės Bavarijos gamykloje dabar vienoje linijoje gaminamos transporto priemonės su visais varančiųjų pavarų variantais, t. Y. Vidaus degimo varikliais, įjungiamais hibridais ir visiškai elektriniais modeliais. Milan Nedeljković, „BMW AG“ valdybos narys, atsakingas už gamybą: „„ BMW iX “paleidimas yra dar vienas mūsų elektrifikacijos plėtros etapas ir rodo sėkmingą mūsų gamybos tinklo pertvarką link elektromobilumo ir skaitmeninimo. ??
„BMW iX *“ gaminamas didžiausioje „BMW“ grupės Europoje gamykloje, surenkant konvejerį, todėl galima lanksčiai kurti „BMW 5“, 7 ir 8 serijų modelius. Kad būtų galima valdyti šį varomųjų traukinių lankstumą ir įvairovę, Dingolfingo transporto priemonių surinkimas buvo išplėstas ir atnaujintas. „BMW Group“ iš viso investavo daugiau nei 400 milijonų eurų į „BMW iX *“ gamybą Dingolfingo transporto priemonių gamykloje. Daugelis „BMW iX *“ reikalingų pertvarkymo ir konstrukcinių priemonių jau yra naudingos būsimoms „BMW 7“ ir „5“ serijų kartoms, kurios ateinančiais metais išeis iš Dingolfingo gamybos linijos. Taip pat buvo paskelbti visiškai elektriniai abiejų modelių variantai.
Pusė gamybos apimties jau įelektrinta iki dešimtmečio vidurio
Vien „Plant Dingolfing“ turint „BMW iX *“ ir kitus PHEV modelius, „BMW Group“ planuoja padvigubinti šiais metais pagamintų elektrifikuotų transporto priemonių procentą, palyginti su 2020 m. Iki dešimtmečio vidurio pusė „Dingolfing“ pagamintų transporto priemonių bus elektrifikuota. Naujasis modelis vaidins svarbų vaidmenį. „BMW iX *“ kitais metais jau bus vienas didžiausių modelių toje vietoje, pasak Nedeljković. „BMW iX *“ rudenį seka „BMW i4 *“, kuris bus pastatytas Miunchene. Kitų metų pabaigoje visos Vokietijos gamyklos gamins bent vieną visiškai elektrinę transporto priemonę.
Plati praktinė patirtis: transporto priemonių ir elektroninių pavarų gamyba vietoje
Dingolfingo „BMW iX *“ gamybai naudingas platus „know-how“ ir patyrimas dėl vietoje esančių technologijų. Glaudi šių skirtingų sričių sąveika leidžia užtikrinti aukštą vidaus veiklos lygį ir trumpas ryšio linijas, taip pat užtikrinti optimalią gamybos technologiją. Visiškai elektrinė „BMW iX“ širdis * ?? labai integruota elektroninė pavara ir penktos kartos akumuliatorius bei visa elektrinė ašis gaminami vietoje kartu su „Dingolfing“ komponentų gamyklomis. Gamybos pajėgumai bus sistemingai plečiami ir nuo 2022 m. „Dingolfing“ galės gaminti daugiau nei pusės milijono elektrifikuotų transporto priemonių e.
„BMW iX *“ kaip pavyzdys
„BMW iX *“ pristato daugybę gamyklos produktų ir gamybos procesų naujovių ?? ypač transporto priemonės elektros sistemos architektūros, programinės įrangos, skaitmeninių paslaugų, ryšio ir automatinio vairavimo funkcijų srityje. Todėl transporto priemonė vaidina svarbų vaidmenį kaip pavyzdys ir daro „Dingolfing“ e-automobilį ?? ir paruoštas protingas automobilis kaip pagrindinė „BMW Group“ prabangos klasės gamykla.
„BMW iX *“ taip pat yra svarbus pavyzdys gamyboje, į gamybos sistemą įtraukiantis ateities technologijas ?? pavyzdžiui, skaitmeniniai darbuotojų mokymo metodai, logistikos procesų automatizavimas, virtualus paleidimas ir pagalbos vairuotojui sistemų patvirtinimas.
Christophas Schröderis, „BMW Group Plant Dingolfing“ vadovas: Kaip pagrindinė prabangos klasės gamykla, mūsų vieta gamina „BMW Group“ flagmaną. Tai dar kartą įrodo, kad yra rytojaus mobilumo pradininkas ir yra pramonės lyderis pagrindinėse būsimose automobilių veiklos srityse, tokiose kaip elektrifikavimas, skaitmeninimas ir tvarumas. Tokiu būdu „BMW iX *“ tęsia sėkmingai pradėtą seniai pradėtą BMW grupės vietą Dingolfinge. ??
Ypatingas dėmesys skiriamas tvarumui
Tvarumo tema yra tvirtai įtvirtinta visoje įmonėje. Ypač daug dėmesio skiriama mūsų anglies pėdsakui pagerinti? ypač gaminant elektrines transporto priemones. Nepriklausomi auditoriai patvirtino, kad „BMW iX xDrive40 *“ šiltnamio efektą sukeliančių dujų potencialas yra maždaug 45 proc. Mažesnis nei panašios sportinio aktyvumo transporto priemonės su vidaus degimo varikliu. Mes jau esame tvarumo etalonas savo pramonei. Bet mes ir toliau investuosime į išteklius taupančias technologijas ir išsikelsime sau ambicingus tikslus dėl tvariausios gamybos ?? Pabrėžtas gamybos vadovas Milan Nedeljković. BMW grupė laikosi holistinio požiūrio į išmetamo CO2 kiekio mažinimą ir išteklių sunaudojimo sumažinimą, kuris apima visą vertės grandinę, įskaitant gamybą, tiekimo grandinę ir naudojimo etapą.
BMW grupei jau pavyko sumažinti išteklių, tenkančių pagamintai transporto priemonei, kiekį daugiau nei per pusę nuo 2006 iki 2020 m. net 78 proc. Tikslas – iki 2030 m. Sumažinti dar 80 proc. Išmetamų transporto priemonių išmetamo CO2 kiekį. Norėdami tai pasiekti, „Plant Dingolfing“ atlikome keletą pakeitimų ir įgyvendinome daugybę naujų priemonių. sako gamyklos direktorius Christophas Schröderis. Pavyzdžiui, „BMW iX *“ gaminamas tik naudojant regioninę ir tiesiogiai gaunamą ekologišką energiją iš dviejų hidroelektrinių, esančių prie Isaro ir Lecho upių. Visa gamykla, kaip ir visos „BMW Group“ vietos, nuo šių metų taip pat nebus neutrali anglies dioksido, naudojant atitinkamas kompensacijas ir sertifikatus.
Kiti tvarumo aspektai yra nuo energiją taupančių įrenginių iki pakuočių planavimo, per transporto logistiką ir perdirbimą, iki tokių dalykų kaip biologinė įvairovė ir vandens valdymas. Todėl augalų dingolfingas gali pasiekti daugiau nei 90 proc. Perdirbimo lygį ir dar didesnį – daugiau nei 99 proc. Gamyklos šuliniai patenkina daugiau nei 40 procentų vandens poreikio, taip padėdami išsaugoti regiono geriamojo vandens atsargas. Nuo 2006 m. BMW grupė iš viso sumažino vandens suvartojimą daugiau nei 30 proc.
BMW iX * kaip pokyčių katalizatorius: aktyvus kompetencijos pokytis.
„BMW iX *“ sukuria papildomų mokymų poreikį, be jau turimos didelės patirties ir kompetencijos. Tai pagreitina kompetencijos kaitą, kuri jau vyksta gamybos tinkle, ir padeda paruošti darbo jėgą naujos eros poreikiams. Tokiu būdu visos įmonės darbuotojų tobulėjimas yra nukreiptas į skaitmeninimą ir e. Mobilumą. Didžiausios įžeidžiančios įmonės istorijoje metu 75 000 darbuotojų mokoma būsimose veiklos srityse.
Vien tik „Dingolfing“ srityje nuo 2012 m. Daugiau nei 4 000 darbuotojų perėjo į darbo vietas, kurių ateities perspektyvos yra stiprios. Dabartinis to pavyzdys yra toje vietoje sukurtas ir išplėstas E-Drive gamybos kompetencijos centras, kuris pernai padvigubino darbuotojų skaičių nuo 600–1200. Tikėtina, kad metų pabaigoje šis skaičius padidės iki daugiau nei 1900.