„BMW G80 M3 / G82 M4“ varžybos „AutoTopNL“ trasos apžvalgoje

Citata:

Iš pradžių paskelbė xlover
Peržiūrėti įrašą
Aš nesuprantu šios diskusijos, kai kurie sako, kad M3 jaučiasi kaip mažesnis M5, tačiau kiti sako, kad jaučiasi kaip didesnis M2
leidžia pažvelgti į „M“ seriją
Didesnis nei M2 = M3
Mažesnis nei M5 = M3
Šokiruojanti, kad jie gali kalbėti apie tą patį automobilį …

Šoninė pastaba: jis paminėjo skirtingą M4 ir M3 svorio kelią ir svorio centrą? Žinau, kad taip yra standartinių 4 serijų ir 3 serijų atveju, bet ar taip buvo M dvyniams? būtų pirmas, kurį mačiau tą nuorodą.

Jei praleidote daug laiko vairuodami „F87 M2“ ir „F90 M5“, manau, jūs labai pritarsite vieniems ar kitiems, atsižvelgiant į jūsų pageidavimus ir prioritetus. Esu didžiulis abiejų automobilių gerbėjas visomis formomis (išskyrus „M5 CS“, dar niekada nesu buvęs viename, todėl dar neturiu nuomonės), tačiau jie važiuoja labai skirtingai. Abejoju, ar kas nors gali vairuoti M2 ir M5 ir sunkiai pasirenka vienas kitą, nes jie yra labai skirtingi, kiekvienas iš mūsų labai norėtųsi vieno ar kito, kurį aš įsivaizduočiau.

Jei M3 / M4 yra „didesnis M2“, tai jis yra labai judrus ir judrus, smagu slysti aplinkui, šiek tiek atšiaurus keliais.

Jei tai yra „mažesnis M5“, jis yra labai sklandus ir patogus, tačiau jo posūkio reakcijos yra šiek tiek nuobodžios ir uždelstos, labai galingos tiesia linija, tačiau šiek tiek mažiau įdomios mesti į kampus ir peržengti sukibimo ribas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *