Kt. Sau 16th, 2025

BIMMERPOSTAS

Tiesiog vieta pasidalinti mintimis ir nuotraukomis apie mano 2022 X3M Comp LCI. Galų gale aš gausiu padorų pastatą su šiuo.

2022 X3M konkursas
Spalva: Bruklinas Grėjus
Interjeras: Juoda merino oda
Apkarpyti: Anglies pluoštas

Galimybės:

  • Verslo paketas
  • Varžybų paketas
  • Stilius 892M 21 ?? Ratai
  • Vairavimo pagalbos profesionalas
  • Vėdinamos sėdynės
  • Nuotolinis paleidimas
  • Mobilumo rinkinys

Norėčiau, kad turėčiau geresnių nuotraukų, bet neturėjau laiko fotografuoti fotoaparato ir padaryti keletą nuotraukų.

Pristačiau rugpjūčio 12 d. Aš jį pasiėmiau atstovybėje ir iškart nuvažiavau tiesiai į detalių parduotuvę, kad gaučiau PILNĄ PPF ir pilną keraminę dangą (įskaitant ratus ir apkabos). Turėdamas vaikų ir neturėdamas laisvo laiko, nenorėjau rizikuoti plaudamas ar prižiūrėdamas išorę. Aš supratau, kad geriausia būtų investuoti į visą PPF, todėl labai nedaug kartų, kai plaunu automobilį, galiu tai padaryti pusiau ir nesijaudinti dėl galimos žalos. Po 10 dienų su detalininkais pagaliau pasiėmiau automobilį 25 d.

Tik įprastą savaitgalį su šeima galėjau nuvažiuoti apie 200 kilometrų ant automobilio. Tai šeimos automobilis/kasdien, nors į darbą važiuoju viešuoju transportu, todėl rida kaupiasi labai lėtai. Iš F80 M3, pirmieji įspūdžiai šioje platformoje iki šiol ?? Džiaugiuosi automobiliu ir dėl to nesigailiu. Tai pirmas kartas, kai aš vairuoju X3M ir netgi turiu visureigį.

Kelios asmeninės mintys apie tai, ko žmonės dažniausiai klausia ??

1. Pakaba/vairas: Tai patogus automobilis. Važiuoklė yra standi ir pakaba tvirta, bet ne visai nepatogi. Automobilis atlieka puikų darbą, pašalindamas sunkias avarijas dėl duobių/kelio trūkumų. Nesu tikras, kodėl žmonės taip kritikuoja automobilį. Esu tikras, kad tai atitinka žmonių lūkesčius dėl visureigio? arba jie pirmą kartą buvo M automobilio savininkai. O gal tai paskutiniai pakeitimai, kuriuos BMW padarė su LCI automobiliu. Arba tai, kad aš šešerius metus gyvenau su sumažintu M3, nes X3M yra daug patogiau. Tačiau pasakysiu, kad gilūs bangavimai sutrikdo automobilio pusiausvyrą ir jis turi tendenciją siūbuoti pirmyn ir atgal patogiai? režimu. Tai ir NVH nėra toks puikus greitkelyje, nors esu linkęs kaltinti, kad automobilis buvo su „Continental“ padangomis. Tačiau visureigio valdymas vis dar yra puikus ir juokingas. Greitkelių rampos, žiedinės sankryžos, šis automobilis jaučiasi kaip mano F80, bet kaip šiek tiek pakeltas vagonas. Tai buvo mano lūkesčiai ir aš džiaugiuosi, kad tai juos pasitiko, ir tikiuosi, kad ateityje jie juos viršys, nes po įsibrovimo aš toliau stumiu automobilį. Vairavimas taip pat buvo labai greitas ir tikslus. Šiek tiek lengvesnė pusė, tačiau ji neturi tokio neaiškaus mano F80 negyvo centro jausmo. O omg, posūkio spindulys! Vienu bandymu galiu padaryti posūkį. Ir drįstu tai pasakyti, aš taip pat žiūriu į pakabos modifikacijas. Man nepatinka HAS sistemos, todėl mano akys krypsta į H&R arba Dinan (Eibachas būtų buvęs malonus, nors tokių nėra JAV).

2. Variklis: Akivaizdu, kad aš esu tik įsilaužimo fazėje, todėl aš dar tikrai neturiu to peržengti. Važiuodamas savaitgalį, aš galėjau ištempti automobilio kojas ir be vargo nustumti jį iki trijų skaitmenų. Drąsiai sakau, buvo per lengva pasiekti tuos greičius. Tai buvo be pastangų ir be dramos. NĖRA turbo atsilikimo. Taip, blogo sukimo momento mėsa buvo šiek tiek didesnė, palyginti su mano sureguliuotu S55, tačiau numeskite pavarą ir paspausdami droselį patraukėte automobilį visu sukimo momentu, kurio tikėjausi iš FI variklio. Droselio reakcija buvo akimirksniu, tiesą sakant, galbūt geresnė nei S55. Visi skundžiasi turbo atsilikimu, tačiau tą akimirką, kai paspaudžiau droselį *tinkama pavara *, variklis akimirksniu sureagavo. Aš negaliu laukti, kol nustosiu jį keisti ir galiausiai pateksiu į kalėjimą už neapdairų vairavimą.

3. Pavarų dėžė: Aš pirmą kartą naudoju ZF8 pavarų dėžę. Atėjęs iš DCT, buvau šiek tiek atsargus, kad man nepatiks. Bet velniop, šis dalykas įspūdingas. Jis perjungia pavaras taip greitai, beveik nepastebimai, palyginti su dviguba sankaba. Tai daro tai, ko aš noriu, ir tai yra visos pagyros, kurių reikia pavarų dėžei. Aplink miestą tai dar geriau, nes jis yra automatinis. Ten, kur DCT susvyravo ir buvo nerangus nuo 0 iki 5 MPH ir 5–0 MPH, ZF buvo lygesnis nei sviestas. Vienintelis skundas, kurį turiu su šia pavarų dėže, buvo žemo greičio perjungimas. Ar drįsčiau tai pasakyti, per sklandžiai? DCT padarytų pakeitimus * įvykiu * ir suteiktų jums šiek tiek stumtelėjimo, o ZF8 trūksta dramos. Važiuojant nuotaikingai, esu tikras, kad ZF8 veikia geriau, nes jis nesugadintų galinės dalies, kai keičiasi pavara, tačiau DCT pavertė jį šiek tiek smagesniu.

4. Įvairūs: Aš myliu techniką. ID7 yra puikus, greitai reaguojantis ir lengvai naudojamas. Aš neturėjau jokių ryšio problemų su „Apple CarPlay“, o Žemėlapių nuorodų pateikimas mano HUD yra puikus pliusas. Sėdynės yra patogios, o ventiliuojama parinktis gerai pašalina drėgmę iš mano nugaros. „Drivers Assistance Pro“ taip pat yra nuostabi. Ilguose greitkelių ruožuose aš vos neturėjau kairės rankos ant vairo, o automobilis visą šeimą be jokių problemų nugabeno į mūsų kelionės tikslą. Grįžęs namo sulaukiau šiek tiek eismo ir galiausiai atsirado „Assist Plus“ parinktis. Aš jį pasirinkau ir šviečia žalios juostos ant vairo. Kitas dalykas, kurį žinote, aš sėdžiu ten sukryžiavęs rankas, o automobilis pats važiavo be jokio mano įsikišimo. Raganavimas (tikriausiai ne toks nuostabus kitiems, bet tai pirmas kartas, kai patiriu bet kokį autonominį vairavimą, ir aš buvau apstulbęs). Galinės sėdynės yra erdvios, kaip ir bagažinė. Nuotolinis paleidimas gelbsti vasarą (ir manau, kad ir žiemą). Patogus priėjimas dabar yra daug sklandesnis, nes automobilis užrakinamas/atrakinamas pats.

Kaip šeimos vežėjui, jau akivaizdu, kad šis automobilis man pasitarnaus. Aš nusipirkau šį automobilį, kad pakeisčiau savo F80, nes sedanas buvo, nors ir įveikiamas, šiek tiek ankštas, vežantis du vaikus ir kraupus bagažo krovinys, kurį jie atsineša kartu. Aš norėčiau atnaujinti į G80, tačiau bagažinės erdvė buvo tokia pati, todėl tai būtų beprasmiška. Viskas patvirtinta, kad G81 neatvyks į JAV (boo), todėl X3MC paliks mano tėčio pareigas. Dar per anksti pasakyti, bet aš tikiuosi, kad X3M taip pat pasitarnaus kaip linksmybė? automobilis retais atvejais aš sėdžiu automobilyje vienas, maitinu savo entuziastingo vairavimo poreikį, o taip pat važiuoju mokykloje su abiem vaikais gale.

Tai kol kas tiek. Norint gauti geresnį įspūdį apie automobilį, reikia daugiau sėdėjimo laiko. Be to, norint pradėti modifikaciją (pakaba ir išmetimas), reikia atlikti daugybę tyrimų. Tikiuosi, kad kai kurios dalys bus rodomos konkrečioms LCI dalims (CF bitai priekinei daliai), o gal tiesiog paliksiu atsargų, nes jos yra išjungtos iš gamyklos. Taip pat apverskite ant vasaros ratų, nors, mano nuomone, būtinas žiemos rinkinio įsigijimas. Ech, žiūrėsim kaip seksis.

MODS:
– Visas „Xpel“ PPF (visas automobilis, įskaitant stogą)
– „Full Ceramic Pro 9H“ (įskaitant ratus/stabdžius)
– „Xpel Prime XR“ langų atspalvis (30% priekyje, 70% gale, 70% priekinio stiklo)


Paskutinį kartą redagavo danniexi; 2021-08-30, val 10:38 val..