„TheSmokingTire Matt Farah G82“ vadovo apžvalga

Dėl šių apžvalgų mane žudo visiškas perspektyvos nebuvimas. Tarsi jie lygintų jį su kažkokiu mitiniu sportiniu sedanu, kurio nėra, užuot grįsdami savo kitus segmento variantus.

Automobilis yra „ypač sunkus“ … nebent palygintumėte su pagrindiniais konkurentais, kur jis iš tikrųjų yra vienas lengviausių.

Automobilis yra „gerokai per didelis“ … nebent palygintumėte jį su pagrindiniais konkurentais, kur jis atitinka juos.

Automobilis turi „netinkamą pavarų dėžę“ … nebent palygintumėte su pagrindiniu sportišku savo konkurentu „Giuliano QV“, kuris naudoja tą pačią transmisiją.

Apie perdavimo temas – net nepaminėta, kad tai yra VIENINTELIS sportinis sedanas savo klasėje su rankine. Jei norite savo automobilio su lazda, tai tiesiogine to žodžio prasme.

Be to, tai nesusiję, bet jis gauna daugybę neteisingų faktų. Jis sako, kad jų vairuojamas automobilis yra „striptizo modelis“, įrodantis, kad automobilis yra per brangus, tačiau jis turi pažodžiui visas galimybes. Jis taip pat mano, kad vėdinamos sėdynės kažkodėl kainuoja 1 tūkst. USD.

Manau, kad automobilis turi problemų, nesu kažkoks pamišęs gerbėjas, tačiau šioje apžvalgoje iš tikrųjų trūksta konteksto ir perspektyvos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *