Aktyvaus greičio palaikymo sistema visada yra tai, ko norėjau turėti, nes tai yra tokia naudinga funkcija ne tik ilgoms kelionėms, bet ir vairavimui mieste. Tai leidžia jums nustatyti maksimalų greitį ir pagreitins tą greitį, išlaikant nustatytą atstumą iki priešais jus esančios transporto priemonės. Šį atstumą galima valdyti vairo mygtukais. Jis taip pat visiškai stabdys iki sustojimo ir veiks posūkiuose bei persirikiuodamas. Iš esmės viskas, ką jums reikia padaryti, yra vairuoti – arba sustabdyti automobilį prie eismo valdymo prietaisų tik tuo atveju, jei esate pirmasis automobilis.
Deja, ACC niekada nebuvo siūlomas nė vienam M modeliui iki G serijos M automobilių, prasidedančių MY2019 m. Tai beveik privertė mane įsigyti „X5 50i“, tačiau mane kur kas labiau traukė S63 variklio potencialas, kai mes naudojomės 750 AG galybe mūsų dviejų ankstesnių „F10 M5“.
TJA remiasi ACC ir palaiko eismo juostos palaikymo palaikymą, laikydama transporto priemonę savo eismo juostoje ir sukdama vairą, sekdama priekyje važiuojančią transporto priemonę. TJA labai gerai dirba eisme ir aiškiai pažymėtomis juostomis. Jei nėra važiuojamo automobilio arba juostos nėra aiškiai pažymėtos, jis linkęs dreifuoti, tačiau iš karto įspės vairuotoją apie sistemos išjungimą.
Mums pagrindinis tikslas buvo pasiekti ACC funkcionalumą M modelio transporto priemonėje, o TJA tikrai yra papildoma premija. Ne M transporto priemones galima rinktis iš gamyklos.
Įrengiant reikėjo sumontuoti priekinio nuotolio radaro jutiklį ir susijusius laidus, kad jis būtų prijungtas prie tinkamos transporto priemonės ryšio sistemos. Po to automobilyje buvo pritaikytas pagalbinis vairuotojo sistemų programavimas ir kalibravimas. Galutinis rezultatas yra nuostabus – ACC ir TJA yra puikus priedas prie bet kurio M automobilio!
Žemiau rasite nuotraukas diegimo metu ir keletą vaizdo įrašų. Susidomėjusiems siūlysime modifikavimo rinkinį.
Didelis šaukimas Mike’ui Fuentesui iš „Santa Monica BMW“, kad padėtų mums atlikti kalibravimą (norint 100% tobulo kalibravimo reikia BMW specialių gamyklinių įrankių su lazeriu, kreipikliu, bėgiu ir veidrodžiu). Taip pat didelis šauksmas Brunonui, mūsų meistrui M technikui už nepriekaištingą darbą įrengiant jutiklį ir laidus išilgai visų gamyklos diržų.
Mes baigėme modifikaciją įrengdami automobilį su gamykliniu vairu ir keliomis sauso anglies mentėmis. Mes taip pat sumontavome prietaisą, kuris imituoja rankos buvimą ant vairo. Išskyrus šį įrenginį, visos kitos dalys yra 100% gamyklinė įranga ir programavimas. Automobilyje, kuriame įrengta KAFAS (LDP + įspėjimas apie susidūrimą), šį modifikavimą atlikti yra gana lengva – sunkiausia pašalinti centrinę konsolę.
Nedvejodami užduokite klausimų ir mes tikrai netrukus paskelbsime daugiau vaizdo įrašų ir informacijos. Mes ką tik baigėme tai vakar ir norėjome pirmiausia pasidalinti savo pradiniais vaizdo įrašais.
Paskutinį kartą redagavo BPMSport; Vakar 18:27 val..