„Manhart MH3 600“ / „MH3 600“ [G80 M3 & G82 M4] Peržiūra

BIMMERPOST

https://tiresandparts.net/news/manhart-mh3-600-mh4-600/

„Nors naujieji BMW M3 (G80) ir M4 (G82) tik dabar rieda į BMW prekiautojų salonus visame pasaulyje,„ MANHART Performance “derinimo specialistai jau pateikia mums peržiūrą šiuo metu rengiamai derinimo programai. didelio našumo sedanas ir perversmas.

„MANHART Performance“ sureguliuotų variantų pavadinimai, kaip įprasta, leis daryti išvadas apie abiejų variklių veikimą: „MANHART MH3 600“ ir „MH4 600“, paremti gamykliniais 510 AG ir 650 Nm stipriais „Competition“ variantais, jie žada maždaug 600 AG . Tiksliau, sumontavus „MANHART MHtronik Powerbox“, jų galia turėtų padidėti maždaug iki 620 AG ir 750 Nm. Įdiegę „MANHART MHtronik“, standartiniai 30 AG silpnesni nekonkurenciniai M3 ir M4 pasiekia maždaug 590 AG.

Kalbant apie išmetimo technologiją, „MANHART Performance“ pasiūlys tiek „cat back“, tiek „OPF back“ išmetimo sistemas su dviem anglies išmetimo vamzdžiais. Kiekvieną taip pat bus galima įsigyti su papildomais vidurinių duslintuvų keitimo vamzdžiais.

Be to, „MANHART Performance“ pasiūlys „H&R“ pagamintas žeminamąsias spyruokles naujoms M3 keturių durų ir naujosioms M4 dvejų durų, taip pat įmonėje sukurtus „Concave One“ kaltinius ratus, kurių matmenys 9,021 coliai, su 265 / 30R21 padangomis. priekyje ir 10,521 colio su 305 / 25R21 padangomis ant galinės ašies. Pasirinktinai, ratlankiuose gali būti MANHART tipiški auksiniai segtukai. MH3 600 ir MH400 600 kėbulo darbams bus galima įsigyti lipdukų rinkinį su auksiniais atspalviais.

Naujiems modeliams taip pat kuriamos naujos anglies aerodinaminės dalys, tokios kaip variklio dangtis, priekinis skirstytuvas, galinis spoileris ir difuzorius, taip pat šoniniai atvartai.

1 derinimo programos etapas apima daugybę dalių ir variantų, kurie klientams leis sureguliuoti ir atnaujinti savo mylimą naują „Bimmer“. Antrame etape „MANHART Performance“ žengs žingsnį toliau ir pakels M3 ir M4 į kitą lygį. Sekite naujienas, kaip išleisti šį derinimo paketą vėliau tais metais. “

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *