M4 konkursas, rodantis, kas yra bosas prieš RS6 ir „Stelvio Quadrafolio“

Citata:

Iš pradžių paskelbė Gfit
Peržiūrėti įrašą

Citata:

Iš pradžių paskelbė DžekasB316
Peržiūrėti įrašą

Citata:

Iš pradžių paskelbė Gfit
Peržiūrėti įrašą

Citata:

Iš pradžių paskelbė DžekasB316
Peržiūrėti įrašą

Citata:

Iš pradžių paskelbė Gfit
Peržiūrėti įrašą

Turiu su tuo nesutikti. Kaip jis teigė, alfa skamba geriau ir paleidžiama greičiau. Smagu žiūrėti, bet sunku pasilikti, M3 juos sugniuždė.

„G8x“ su „X-Drive“ startuos geriau nei „Alfa“ sistema. Būdamas RWD, G82 nė kiek nenuvilia.

Sutinku, todėl užsisakiau „xdrive“, tačiau vaizdo įraše parodyta galinė pavara ir ji tikrai nesugniuždė. Tiesą sakant, prireikė beveik viso ketvirčio, ​​kad pavyktų su visureigiu, kuris pasirodė 2017 m. Mano mintis ta, kad tai nėra mano knygos laimėjimas. Nepaisant to, aš vis dar nekantrauju parduoti savo M.

Riedėjimo lenktynės yra vienintelis tikras galios ir svorio rodiklis. „S58“ šviečia, kai traukos jėga nekelia rūpesčių, nes traukia iš viršaus. Mano G05 vaikščiojo rwd G8x nuo kasimo, bet aš nedrįsčiau lenktyniauti nuo 40 mph ar didesnio riedėjimo. Jei ką nors, tikimasi, kad šie našumo visureigiai visureigiai bus kvaili greitai 1/4. Tai sakant, „stelvio quadrigfolio“ yra įspūdingas visureigis.

Taip. Turiu nesutikti. Pažiūrėk į pragarą. Turėti didelę galią svoriui nėra puiku, jei negali jos numesti. Manau, kad tiek paleidimas, tiek riedėjimas yra svarbūs.

Aš turiu galvoje, kad būtent apie tai užsiminiau, mes nesutariame. Kai traukimas nėra problema, svarbiausia yra svoris. Taigi, kodėl G8x gerai sekasi riedėjimo lenktynėse. Traukiamoji jėga taip pat yra priežastis, kodėl vikšrinis vaikščiojimas vaikšto iš pragaro katės. Taigi, mano mintis yra ta, kad lyginant su F8x, G8x gerai sekasi, kai yra RWD. Žvaigždžių modelis PS4, ZF8 greitis ir antra pavara startuojantis automobilis yra svarbūs veiksniai. Sukimo momentas yra linijiškesnis, o ZF geriau neapšviečia galinių padangų paleidimo valdiklyje. Vienintelis dalykas, dėl kurio nesutariame, yra tai, kuris automobilis buvo įspūdingesnis, tačiau visa tai pagrįsta perspektyva dienos pabaigoje