Citata:
Iš pradžių paskelbė Mako
![]() Neapykantos nekenčia, tačiau tokie automobiliai padeda išlaikyti „BMW“ novatorišką visais priekiais ir netiesiogiai padeda padaryti jums patinkančius automobilius. Jei jums tai nepatinka, jiems tai nerūpi, nes daugeliui patinka. Jei jums nepatinka bmws, kodėl esate šiuose forumuose, haha.
Man nepatiko mano tikroji dalis (GT maniau, kad buvo siaubinga, bet aš žinau ką nors nusipirkusį ir jam patiko). Esant tokiam dideliam pasauliui yra niša viskam ir prisimink, kad tokie automobiliai yra didžiuliai BMW pelno siekėjai. Jie mieliau parduoda vieną X6, o ne du 1/2 serijos automobilius. Lygiai taip pat, kaip jie norėtų parduoti bet kokį M virš bazės, maržos yra didesnės (nes jos yra mažesnės). |
Aš sutinku su jūsų nuomone, tačiau maržos yra didelės dėl gamybos sąnaudų, pasirinkimo galimybių kainos ir to, ką jie iš tikrųjų gali už jas mokėti. Tikrai ne dėl mažesnio tūrio.
„X5“ iš tikrųjų yra pats pelningiausias BMW automobilis ir aš to nepavadinčiau.
„X5“ gaminti per 3 serijas nekainuoja nė tonos daugiau, tačiau galite ypač mokėti už pasirinkimus.
Bet kurioje M serijoje anglies keramikos stabdžiai Mokslinių tyrimų ir plėtros srityje kainuoja beveik nieko, o medžiagos – daug daugiau, tačiau jie gali už tai sumokėti toną.
Apimtis yra kita lygties pusė, geriau tikėkite, kad BMW nori parduoti toną 1/2 serijos, tuo tarpu kai jie gauna mažiau pelno, tuo didesnė apimtis per „X6“ išpūs faktinius grynuosius pinigus.
Žinoma, tobulame pasaulyje jie galėtų parduoti visus „X6M“ tuo pačiu 2 serijos tūriu, tačiau tai nėra tikrovė.
Šiaip ar taip, man patinka „X6M“, manau, kad tai monstras.