Japonisku automobiliu supirkimas

Domina Japonisku automobiliu supirkimas, kreipkis cia

Pagrindinių Japniškų automobilio funkcijų supratimas

Ar esate iš tų vairuotojų, kurie, žiūrėdami į tokias japoniško automobilio specifikacijas kaip „darbinis tūris” ir „klasė”, jaučiasi šiek tiek apsvaigę? Na, jūs tikrai nesate vienišas. Automobilių pramonės terminų įvairovė gali būti bauginanti. Automobilių pardavėjai gali pateikti įspūdingą statistiką ir žargoną apie transporto priemonę, kurią jie bando jums parduoti, o jūs, bandydami suprasti, ką visa tai reiškia, kikenate.

Neturint techninių žinių, paprastam automobilio savininkui gali būti sunku orientuotis rinkoje ir priimti pagrįstą sprendimą, įsigyjant geriausią transporto priemonę už teisingą kainą. Žinoma, padeda išmanantis draugas ar šeimos narys, bet visada geriausia, jei patys žinote, į ką einate.

Taigi laikykite šį straipsnį greituoju automobilio savybių supratimo kursu! Kaip papildomą premiją taip pat pateiksime jums šiek tiek japoniškiems naudotiems automobiliams būdingos informacijos.

Pagrindiniai Japonijos automobilių gamintojai

 

Pradėkime nuo kuo paprastesnių kriterijų. Gamintojas – tai transporto priemonės gamintojas, nesvarbu, ar tai būtų „Honda”, „Hyundai”, „Nissan”, „Ford”, GAZ, „Škoda”, „Volkswagen”, „Toyota”…

Per daug paprasta? Na, nesijaudinkite – reikalai greitai paaštrės!

Modelis:

Modelis – tai konkreti transporto priemonės rūšis, kurią siūlo gamintojas. Pavyzdžiui, „LS 460” yra gamintojo „Lexus” gaminamas modelis.

Kėbulo tipas:

Transporto priemonių kėbulai

Kėbulo tipas, dar vadinamas „kėbulo stiliumi”, reiškia bendrą transporto priemonės formą ir funkciją. Kai kurie įprasti kėbulo tipai yra šie: kompaktiškas automobilis, vidutinio dydžio automobilis, pilno dydžio automobilis, sportinis automobilis, minivenas, visureigis ir pikapas.

Degalai:

Degalai, laimei, yra gana paprasta sritis. Pirkdami naudotą automobilį, daugiau ar mažiau galite rinktis iš dviejų degalų rūšių: benzino arba dyzelino.

Benzinas yra labiausiai paplitusi degalų rūšis. Benzininis variklis, kaip ir dyzelinis, energijai gauti naudoja vidaus degimą. Ir benzininiuose, ir dyzeliniuose varikliuose naudojamas „keturių taktų degimo ciklas”, tačiau dyzeliniai varikliai pasižymi didesniu suspaudimu, todėl yra efektyvesni. Vis dėlto benzininiai varikliai turi privalumų – jie pasižymi geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis greičio atžvilgiu. Be to, jie mažiau prižiūrimi, o jų remontas paprastai būna pigesnis.

Dyzelinas dėl savo energijos tankio pasižymi geresnėmis degalų sąnaudomis nei benzinas. Dyzelinio tipo transporto priemonės yra maždaug 25 % efektyvesnės už benzinines.

Jei perkate benzinu varomą automobilį, vienintelis pasirinkimas, kurį turėsite padaryti vėliau, yra tas, ar pirksite aukščiausios, ar ekonominės klasės degalus.

Jei perkate dyzelinu varomą automobilį, paprastai prie degalinės galėsite rinktis tik vieną variantą, nors kartais be įprasto dyzelino galima įsigyti ir sintetinio dyzelino.

Vis dėlto nemažai žmonių kasmet sugeba į savo automobilį įsipilti netinkamos rūšies degalų. Tačiau vargu ar verta apie tai kalbėti, nes jūs juk niekada nepadarytumėte tokios kvailystės, tiesa? Žinoma, kad nepadarytumėte!

Šiais laikais vis daugiau populiarėja ir alternatyvios energijos degalai, nors benzinas ir dyzelinas ir toliau išlieka dominuojantys. Biodyzelinas yra dyzelino pakaitalas, o bioetanolis – benzino pakaitalas.

Vis daugiau šalių maišydamos biodegalus su įprastais degalais, siekia sukurti hibridinius degalus, kurie būtų draugiškesni aplinkai. Gryniems biodyzelino ir bioetanolio degalams paprastai reikia specialiai modifikuoti transporto priemones, todėl jų nerekomenduojama naudoti paprastiems naudotojams.

Variklio stūmokliai

„Tūris” reiškia bendrą oro kiekį, kurį išstumia variklio stūmokliai. Paprastai jis matuojamas kubiniais centimetrais (cc), bet kartais gali būti nurodomas kubiniais coliais arba litrais.

Transporto priemonės darbinis tūris leidžia nustatyti jos variklio efektyvumą, palyginti su kitomis tos pačios klasės transporto priemonėmis. Pavyzdžiui, kompaktinių automobilių rinkoje 2009 m. „Nissan Tida” variklio darbinis tūris yra 1490 cm3, todėl jis turi nedidelį pranašumą degalų ekonomijos požiūriu prieš 2009 m. „Toyota Corolla Axio”, kurios variklio darbinis tūris yra 1500 cm3.

Nuvažiuota rida (km):

Kilometražas, arba nuvažiuotas atstumas kilometrais, yra svarbus dalykas, į kurį reikia atsižvelgti perkant naudotą automobilį. Tačiau tai nėra naudoto automobilio pirkimo pabaiga, kaip kai kuriems žmonėms gali atrodyti – tačiau apie tai pakalbėsime vėliau.

Apie 200 000 arba 250 000 km paprastai laikoma lūžio tašku, kai transporto priemonė pradeda pastebimai dėvėti. Įdomus faktas: didžiausios kada nors nuvažiuotos vieno automobilio ridos rekordas priklauso 1966 m. „Volvo P1800s”, kuris nuvažiavo daugiau nei 3 mln. mylių, arba 4 800 000 km.

Vidutinė automobilio rida per metus yra apie 19 000 km. Remdamiesi šiuo skaičiumi galite apskaičiuoti transporto priemonės amžių ir nustatyti, ar ji buvo „per daug važiuota” (t. y. važinėta per dažnai), ar ne.

Taip pat verta atkreipti dėmesį į tai, kad visos mylios/km nėra vienodos – 19 000 km greitkeliu automobiliui yra daug geriau nei 19 000 km važiuojant mieste su visais sustojimais ir įsibėgėjimais. Kai žiūrite į naudotą automobilį, važiavimo sąlygos, kuriomis jis