Žinutė:
Anksti atvykome į „Performance Eurowerks“, kad galėtume „G82“ įžiebti savo naująjį „Dynojet 424x“ su „Linx“ sistema (prieš įsibrovimą). Bandymas suplanuoti paskutinę minutę Čikagos rajone gali būti iššūkis – laimei, Alex @ PE ir jo komanda sugebėjo mus apgyvendinti ir netrukus naujasis M4 buvo pririštas ir paruoštas riedėti. Naujo „BMW M“ S58 variklio garsas svaigina; nes toks jaudulys, kaip mes buvome, tuo metu, kai S55 veikė sparčiau, palyginti su tuo metu pasirodžiusiu S65, buvo sureguliuotas iš vieno iš geriausių BMW S65 variklių, o F8x S55 garsas niekada nebuvo visiškai susijęs su bendruomene. .
Mūsų G82 M4 (non comp, RWD) pasirodė stebėtinai gerai, todėl susimąstėme, ar automobilis yra šiek tiek neįvertintas. Darant prielaidą, kad apytiksliai 15% pavaros nuostoliai būtų, automobilis iš anksto įsilaužtų į alkūnę maždaug 547 AG // 480tq! Tai sakant, mes negalime laukti, kol gausime keletą mylių ir vėl pradėsime naudotis „Dyno Post Break-in“ paslaugomis.
G82 M4 RWD – ne ZCP / 100% atsargos / prieš įsilaužimą
BMW reitingai – ne ZCP
473 AG @ 6250 rpm // 406tq @ 2650-6130 rpm
Mūsų geriausias bėgimas prieš įsilaužimą – „Dynojet 424“:
IND G82 M4: 464,92 AG esant 6780 aps / min // 408,55 tq esant 4530 aps / min
IND G82 M4 švaistiklis (darant prielaidą, kad nuostolis yra apytiksliai 15%): 547 AG // 480tq