G80 M3 varžybų trasos dienos apžvalga @ Gluosnio gatvės

BIMMERPOST

Sveiki visi! Apie Kalėdas pateikiau naujo „Isle of Man Green G80 M3“ užsakymą pardavęs savo „Imola Red 2018 F80 ZCP“ ir pasisekė, kad kovo viduryje pristatiau naują automobilį. Aš daug važinėju, taip pat esu Amerikos BMW automobilių klubo GGC skyriaus vairavimo kelionių koordinatorius. Taip greitai įveikiau mylių ir pradinė M tarnyba buvo atlikta per dvi savaites nuo automobilio įsigijimo. Kas ateina po M paslaugos? Trasos diena, žinoma!

Neabejingai važiuodamas „G80“ mano mėgstamiausiu užvažiavimu, buvo aišku, kad tai yra didelis žingsnis į priekį nuo F80 važiuoklės vystymo, bendro sukibimo ir kėbulo valdymo prasme, o tai mane dar labiau jaudino patekęs į automobilį hipodrome. Vienintelis modifikavimas buvo puikus ratų suvedimas, kurį padarė nuostabūs „A 1 Foreign Auto“ žmonės Mountain View mieste, kad maksimaliai padidintų priekinį posūkį ir sumažintų bendrą pirštą. Jie sugebėjo gauti -2,0 kampą iš priekinių ratų. Tada išvažiavau į kelią ir nuvažiavau maždaug 400 mylių į pietus iki Willow Springs International Pietų Kalifornijoje savo pirmąją G80 trasos dieną.

Visiškas atsisakymas, kad tai turėjo būti įdomus ir anekdotinis testas, ir, nors F80 ir mūsų 2018 m. F87 M2 w / DCT turiu daug trasų dienų po diržu, deja, nepavyko užfiksuoti mano rato laiko. Anksčiau naudojau „M Laptimer“, kuris puikiai veikė mano F80 modelyje, bet išmokau griežtą būdą, kaip BMW vis dar dirba, kad programa būtų suderinama su „iDrive 7“. Kita vertus, rato laiko nefiksavimas leido sutelkti dėmesį į patirtį. , jaukiai važiuokite nauja trasa ir kuo daugiau mėgaukitės pačiu automobiliu.

Ką galiu pasakyti, kad G80 nenuvylė ir pasirodė labai gerai, net ir tokioje mažesnėje „važiuoklės“ trasoje kaip „Willow gatvės“ su daugeliu griežtų posūkių. Daug kalbėta apie „G80“ svorį ir dabar, kai žmonės iš tikrųjų gauna savo automobilius pagal skalę, priklausomai nuo konstrukcijos, iš tikrųjų yra tik ~ 150 svarų sunkesni nei ankstesnės „F8X“ kartos. Man G80 iš tikrųjų jautėsi judriau ir „mėtomiau“ nei mano F80 dėl to, kiek geriau surūšiuota pakaba su daug staigesniu posūkiu ir sumažintu kėbulo pasukimu. Greitis, kurį galite paimti į posūkį, yra kitas lygmuo, lyginant su F80. Taip pat galite panaudoti daugiau jėgų anksčiau išvažiavę iš posūkio be kovos su galine dalimi. Kaip pakomentavo kai kurie profesionalūs apžvalgininkai, automobilis beveik jaučiasi taip, lyg būtų AWD, nes jis yra pasodintas. Ką daryti, jei naudosite šiek tiek per daug energijos iš greito kampo? Automobilį valdyti esant sukibimo ribai yra lengva ir palaipsniui, daugiausia dėl to, kad važiuoklė ir vairas vairuotojui grąžina grįžtamąjį ryšį taip, kaip to nepadarė F80.

Mano nuomone, važiuoklės kūrimas yra tas, kur G80 šviečia tiek F80 (ir tam tikru laipsniu net F87), tačiau negalima kalbėti apie naują automobilį neišryškinant jėgos pavaros, kuri taip pat yra šedevras. S58 suteikia tai, kas atrodo kaip linijinė galios siena, kuri jūsų „užpakalio dinamoje“ registruojasi kiek greičiau nei S55 hipodrome. Įsivaizduočiau, kad dar labiau jausiu pridėtinę galią didesniame takelyje, pavyzdžiui, šalia esančiame „Big Willow“ ar net „Thunderhill East“ viršuje, Šiaurės Kalifornijoje. O ir anglies pluošto kibirinės sėdynės užtikrins, kad esate priklijuotas vietoje, kad galėtumėte mėgautis kiekvienu paskutiniu tos priklausomybės jėgos dalimi! Privaloma galimybė, jei planuojate reguliariai sekti savo G80 / G82.

Didelių problemų neturi ir „ZF 8“ greitis, kuris greitai ir sklandžiai judėjo į abi puses, beveik taip pat greitai, kaip ir DCT. Greičio skirtumas beveik nepastebimas. Automatinis objektyviai atlieka darbą taip pat gerai, tačiau pamainos nesimuša į nugarą kaip su DCT. Sakyčiau, kad naujoji transmisija gerai veikia su automobiliu (ir dar geriau kasdieniam naudojimui), nors aš vis tiek norėčiau DCT, jei vairavimo situacija didelė, pvz., Trasoje, ir prisitaikiusi prie važiavimo toje trasoje be jo šiek tiek laiko prisitaikyti, tikrai.

Automobilis skamba tikrai gerai, bent jau viduje. Man S58 atrodo labiau piktesnis B58 nei S55. Aš taip pat neprieštarauju, kad būtų įjungtas „Active Sound“, nes jis man gerai skamba, geriau nei F80, kuris buvo labiau sintetinis garsas. S58 pasižymi ekologiškumu ir, stipriai pastumdamas, sukelia daugiau triukšmo, dažnai susijusio su BMW šešių cilindrų varikliais. Tačiau tikrai ieškosiu išmetimo dujų, nes automobilis išorėje nėra labai garsus, net lyginant su „F80“. Nors naujasis automobilis skamba geriau – jo reikia tiesiog daugiau!

Stabdžiai. Paskutinės M3 kartos standartiniai ne anglies keramikos OEM stabdžiai niekada nebuvo stiprioji pusė ir atrodė, kad jie visada greitai perkaista visiems, išskyrus pradedantiesiems trasos vairuotojams, todėl aš to labai tikėjausi dėl „G80“. Nors gluosnio gatvės pagal aukščio pokyčius nėra „Laguna Seca“, buvau maloniai nustebinta, kaip gerai jie sustabdė automobilį (bet kuriuo stabdžio nustatymo režimu) ir kad nebuvo jokių išblukimo ar šildymo problemų. Tiesą sakant, vienas mano draugas, turintis parduotuvę, po kelių karštų ratų matavo temperatūrą ir taip pat nustebo pamatęs, kad jie neperkaito. Spėjome, kad BMW gali naudoti standartinius F90 M5 stabdžius naujame M3 / M4, kad pagerintų našumą. Bet kokiu atveju, stabdžiai laikėsi gerai ir yra didelis patobulinimas, palyginti su F80.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – pastaba apie padangas. Mano G80 atėjo su „Pirelli P Zero“, su kuriais trasoje turėjau meilės ir neapykantos santykių. Jie yra ypač jautrūs karščiui ir jiems reikia kelių ratų, kad pasiektų optimalią temperatūrą, kol jie pradeda sukibti, o kai tai daro, jie buvo nepaprastai lipnūs, sukibę dar labiau nei aš patyriau su panašiu „Michelin 4S“. Problema ta, kad neįtikėtinas sukibimas truko tik karštą ar du ratus, kol jie tapo šiek tiek per šilti ir tuo metu būtina turėti gerą automobilio valdymą. Nors mane sužavėjo „P Zero“ sukibimas toje trumpoje vietoje ir jų kieta šoninė dalis, aš tikrai manau, kad „4S“ yra labiau suapvalinta padanga ir, ko gero, labiausiai norės jų naujasis „G80 / G82“.

Apskritai manau, kad BMW atliko išskirtinį darbą su šios kartos M3 automobiliu, o odometrą nuvažiavęs 2500 mylių gali pasakyti, kad esu labai patenkintas G80! Pats automobilis yra kokybės, technologijos, bendro pritaikymo ir apdailos, palyginti su F80, patobulinimas, jau nekalbant apie reikšmingą eksploatacinių savybių padidėjimą. Agresyvi išvaizda taip pat atitinka naujojo automobilio asmenybę. Tai sulaukia daug dėmesio, ypač Meno saloje Green. Jei turėčiau dolerį kiekvienam asmeniui, kuris priėjo prie manęs degalinėje ar automobilių stovėjimo aikštelėje ir pasakė: „O, priekis atrodo daug geriau asmeniškai!“ arba „Taip, ant manęs auga grotelės …“ Aš turėčiau pakankamai grynųjų pinigų, kad galėčiau sumokėti bent mėnesio įmoką. Tai priverčia manyti, kad BMW tiksliai žino, ką darė, kad pritaikytų M3 ir M4 su didelėmis grotelėmis. Kai kuriems visada sunku keistis, bet aš tikrai džiaugiuosi, kad automobilių našumas yra dar didesnis nei priekyje esančių grotelių!


Paskutinį kartą redagavo blackmamba3; Vakar 08:55 val..

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *