„F90 M5 CS Laps Nurburgring“ per 7:30 min. „Auto Auto Supertest“ („Dyno“ ir „Laptime“)

Citata:

Iš pradžių paskelbė Neptūnas7
Peržiūrėti įrašą

„BMW M4 GTS“ gamyklos laikas buvo 7:28, devyniomis sekundėmis greitesnis nei „Supertest“ laikas tam pačiam automobiliui. Tai didelis skirtumas, leidžiantis manyti, kad „M5 CS“ gamyklos laikas lengvai atitiks „GT 63S“ gamyklos laiką.

Citata:

Iš pradžių paskelbė Neptūnas7
Peržiūrėti įrašą

„BMW M4 GTS“ gamyklos laikas buvo 7:28, devyniomis sekundėmis greitesnis nei „Supertest“ laikas tam pačiam automobiliui. Tai didelis skirtumas, leidžiantis manyti, kad „M5 CS“ gamyklos laikas lengvai atitiks „GT 63S“ gamyklos laiką.

Taip, „Sport Auto“ žiede lenkia tik du ratus supersetui, vieną apšilimo ir vieną laiką. Gamyklos vairuotojas turėtų daug daugiau ratų ir gali būti atrankus atsižvelgiant į trasos sąlygas.

Tai sakant, SA žiedo tvarkyklė yra gana gera ir paprastai per 3 sekundes nuo gamyklos laikų.

Citata:

Iš pradžių paskelbė irablumberg
Peržiūrėti įrašą

Tai patvirtino, kad CS buvo su „Corsa“ padangomis. Būtų puiku, jei žurnalas galėtų naudoti „M5 Comp LCI“ su „Corsa“ padangomis. Su atnaujinta pakaba (kuri, manau, yra tokia pati kaip ant CS) ir lipnesnėmis padangomis, įdomu, ar „LCI Comp“ sudarytų visas arba didžiąją dalį 6,5 sekundžių, kai senesnis „Comp“ buvo už CS žiede.

Galima, kad CS yra tik 48 kg lengvesnis už CP, atsižvelgiant į lipnesnes padangas, tarpas būtų mažas. Tačiau SA niekada nedaro palyginimo testo žiede ir nekartoja su tuo pačiu automobiliu su skirtingomis padangomis, todėl galime tik spėlioti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *