„BMW x Joshua Vides“ – „Collaborative X4 M & Logo Collection“


„JOSHUA VIDES“ NAUJAS „BMW“ BENDRADARBIAVIMAS GILI

Los Andžele gyvenantis menininkas ir etiketės „Reality to Idea“ įkūrėjas Joshua Vides keičia po vieną supratimą apie partnerystę. Sulaukęs didelio dėmesio dėl savo vienspalvio, iliuzinio požiūrio į klasikinius sportbačius, Vides ?? pertvarkos buvo daugelio aukšto lygio projektų pagrindas. Tačiau naujausias jo kūrinys gali būti pats didžiausias ir užima ypatingą vietą menininko širdyje.

Nuo ankstyvos vaikystės Vides prisimena, kad buvo sužavėtas beveik mitinės BMW galios, svajojo vieną dieną turėti savo. Dabar jis sukūrė vieną. Savo parašo stiliumi Vides atnaujino „BMW X4 M Competition“, kad gautų naują demografiją. Savo gatvės aprangos istorija Vides suteikia šiuolaikinio pranašumo Vokietijos ženklui,[Vides] puikiai suprato, kaip savo meniniais darbais pademonstruoti šios transporto priemonės dizainą ir linijas. Tai unikalus bendradarbiavimas su LA meno scena ir už jos ribų, ?? pažymi „BMW M GmbH“ generalinis direktorius Markusas Flaschas.

Tačiau, nors partnerystė yra išmintingas BMW žingsnis, ji yra daug gilesnė. Tiesą sakant, „BMW x Joshua Vides“ yra „Vides“ svajonės išsipildymas. Susitikome su pačiu žmogumi, norėdami daugiau sužinoti apie jo santykius su „BMW M“, ką šis projektas jam iš tikrųjų reiškia.

Kodėl jūsų stilius taip natūraliai virsta objektų pasauliu?

Joshua Vides: Visa realybės idėjai koncepcija yra pabrėžti objekto formą ir idėjos procesą. Tai reiškia, kad kiekvienas objektas gauna konkretų galutinės formos dizainą. Jei aš išsukčiau varžtą, tu negalėtum panaudoti to meno kūrinio ant veržlės. Taikant šį metodą, kiekvienas produktas skiriasi nuo kitų, ir manau, kad todėl ši koncepcija toliau auga.

Ar buvo sunku pradėti versti savo gatvės drabužių šaknis į žinomesnį, oficialų bendradarbiavimą?

Tiesą sakant, aš darau būtent tai, ką dariau kaip gatvės drabužių savininkas. Aš kuriu savo pasaulį, kuris leidžia kitiems įsitraukti į dizainą, patirtį ir produktą. Tai, kas buvo mano grafiniai marškinėliai, dabar yra mano drobė ar skulptūra, tai, kas buvo pop-up parduotuvė, dabar yra mano meninė patirtis, o mano produktas vis dar yra aukštesnis dėl kokybės ir supažindinamas su pasauline partnerystė.

Ar visada įsivaizdavote, kad jūsų stilius bus pritaikytas automobiliams? Kaip keičiasi jūsų procesas, pavyzdžiui, dirbant su transporto priemone, o ne sportbačiu?

Natūralu, kad mano kūrinys apima mano interesus. Jei pažvelgsite į tai, ką pastaraisiais metais nutapiau ar nuveikiau, turiu tikrą ryšį su visais tais objektais ir erdvėmis. Savo pirmąjį automobilį nudažiau 2018 m. Be jokios partnerystės vien todėl, kad to norėjau. Kalbant apie procesą, viskas yra gana panaši: viskas prasideda eskizu, persikelia į skaitmeninį pasaulį redaguoti, o tada aš paimu teptuką. Tapydama leidžiu tik pakankamai atviros erdvės, kad galėčiau improvizuoti papildomas detales.

Per pastaruosius porą sezonų matėme daugybę mados ir automobilių krosoverių. Kaip manote, kodėl abi pramonės šakos pradėjo taip glaudžiai bendradarbiauti?

Na, pagalvok apie „Ford Expedition Eddie Bauer Edition“! Tai vyksta jau dešimtmečius, tačiau šiandien kalbama labai kitaip. Tokie kaip aš ir kiti panašiai mąstantys kūrybininkai daugiau pateikia ant stalo. Vienas dalykas yra gauti licenciją iš prekės ženklo ir užklijuoti logotipą ant automobilio, o kitas dalykas – dirbti su kūrybiniu asmeniu, norint pertvarkyti transporto priemonę iš viršaus į apačią, sukurti įspūdžių ir nuostabių produktų, kuriuos galima atimti. akimirka pasauliniu mastu.

Taigi ar manote, kad didėjantis automobilių bendradarbiavimo skaičius yra ateities ženklas?

Manau, kad tai panašu į aukštąją madą. Laikai keičiasi, o jaunimas dabar pripažįstamas labiau nei bet kada. Durys atsidaro, ir mes visi pasiruošę pasiimti raktus. Džiaugiuosi galėdamas pamatyti, kaip atrodys automobilių bendradarbiavimas po 10 metų, ir esu labai dėkingas už galimybę būti projekto dalimi.

BMW modeliai, ypač tokie kaip E30, visada turėjo puikią sinergiją su stiliaus ir muzikos pasauliu. Ar tai paveikė jūsų požiūrį į prekės ženklą?

„E30“ kėbulas pakeitė žaidimą. Pamenu, kaip filme „The Fresh Prince of Bel-Air“ ar „Money-Makin“ žiūrėjau, kaip Will Smith išeina iš juodo 325i „Cabrio“ ?? „Mitch“ su raudonu „315“ kabrioletu mokamas visiškai. Man ir daugeliui kitų automobilis buvo sėkmės ženklas. Aš buvau BMW gerbėjas nuo 90 -ųjų pradžios ir tai buvo E30 M3 dėka. Prisimenu, kažkas Rialto turėjo auksinį baltą E30 ant auksinių BBS ratlankių, ir nesvarbu, ką tuo metu veikiau, aš sustojau ir spoksau.

Ar dirbdami prie automobilio susidūrėte su staigmenomis?

Visai ne. Mano vienintelė kliūtis buvo sukurti važiuojančios transporto priemonės išvaizdą ir jausmą, nes aš niekada taip nevykdžiau automobilio. Aš tikrai patenkintas galutiniu dizainu ir negaliu laukti, kol jį pamatys visi kiti.

Galiausiai, kaip jūsų darbas susijęs su BMW? Ką jums reiškia partnerystė?

Manau, kad BMW ir aš dalijamės panašia darbo etika ir dėmesiu detalėms. Mes vertiname vienas kitą už tai, ką pasiekėme savo kategorijose, ir todėl šis bendradarbiavimas yra prasmingas. Didžiąją savo gyvenimo dalį buvau BMW gerbėjas. Ryšys tarp mano darbo ir BMW egzistavo gerokai anksčiau, nei žinojau, kas yra BMW. Ei, pažiūrėkite į kitus menininkus, su kuriais BMW dirbo. Man tiesiog malonu būti čia.

Pasaulinė Joshua Vides „BMW X4 M Competition“ premjera įvyko išskirtinėje [SPACE] pateikė BMW salonas „The Grove“ Los Andžele. Kartu su „BMW X4 M Competition“ buvo kolekcija prekių, įskaitant marškinėlius, megztinius, segtukus ir puodelius, taip pat čiuožėjo Ishod Wair daiktus. Unikalus automobilis dabar yra atviras visuomenei kaip „Vernissage“ dalis su „Vides“ kūriniais.