„BMW M5 Comp“ ir „AMG E63 S“ apžvalga ir 0–60 mylių per valandą, 1/4 mylios, stabdžių ir dreifo palyginimas!

Man nerūpi subjektyvūs dalykai, tokie kaip Mato nuomonė dėl išvaizdos. Man ypač rūpi atlikimas taip:

(1) Man labai malonu matyti, kad jis nesiskundė dėl nenuoseklios paleidimo kontrolės, o tai gali reikšti, kad LKI sutvarkė šį klausimą.

(2) Tiesiam greitėjimui M5 pateikė puikių skaičių ir aiškiai priskyrė E63.

Deja, turiu sutikti su Mattu, kad M5 vairo mechanizmas teikia labai mažai atsiliepimų. Pastebėjau, kad padidinus padangų slėgį, kaip siūlo BMW važiuojant dideliu greičiu, gaunama šiek tiek daugiau atsiliepimų. Tačiau vis tiek nepakanka. Pirminės CS apžvalgos reikalauja puikių atsiliepimų, kurie kelia klausimą, kas skiriasi nuo padangų?

Kitas mano susidūrimas su LCI (aš nevairavau ne LCI, todėl nežinau, ar ten yra ši problema) yra stabdžių jausmas. Stabdžių pedalas yra per minkštas, o stabdžiai per greiti važiuojant mažu greičiu, todėl moduliavimas yra sunkus. Tai yra su plieniniais stabdžiais. Vėlgi, neturiu patirties dėl anglies stabdžių, tačiau perskaičiau šią kritiką ir jiems.

Apskritai man labai patinka mano M5, bet norėčiau pagerinti vairavimo ir stabdžių pojūtį. Nepaisant to, aš džiaugiuosi M5, nei būčiau buvęs su E63.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *