BMW G60 5 serija – BMW siūlo karšto EV ir 750 AG M5 PHEV

2023 m. Viduryje septintos kartos 5 serijos BMW nusileis po septynerių metų, o jo įpėdinis bus radikaliai pakeistas tiek technologiniu, tiek stilistiniu požiūriu, kai BMW pereina į elektromobilių gamintoją.

Svarbiausia, kad 5 serija seks X3 ir 4 serijų brolius ir seseris, nes bus siūloma rinktis gryno degimo, hibridines ir visiškai elektrines jėgos pavaras, atitinkančias BMW siekį parduoti septynis milijonus įkraunamų hibridinių ir grynų pabaigos. 2023 m. parduodant naująją 5 seriją, BMW grupė visame pasaulyje pasiūlys 12 visiškai elektra varomų transporto priemonių, įskaitant X1 krosoverio ir 7 serijos EV versijas (žr. istorijos apačią), ir visiškai elektrinė 3 serijos versija ruošiama kaip „i4“ brolio ir sesers modelis.

Kitos 5 serijos ?? kuris suteikia ryškesnį priekinės dalies dizainą ir labiau grubią stogo liniją nei dabartinis automobilis ?? bus ant modifikuotos klasterinės architektūros (CLAR) versijos, kurią naudoja visi dabartiniai BMW modeliai, išskyrus i3, 1 serijos, 2 serijos „Gran Coupé“ ir 2 serijos „Active Tourer“. Suderinama su gryno degimo, švelnaus hibrido, įkraunama hibridine ir visiškai elektrine jėgaine, taip pat su galiniais ir visais ratais varomomis sistemomis, CLAR platforma remia BMW strategiją dėl portfelio įvairinimo artėjant veikia visiškai elektra.

5 serija bus vienas iš paskutinių visiškai naujų BMW modelių, išleistų prieš bendrovei pradedant trečiąjį etapą? elektros perėjimo 2025 metais. Ši nauja era, vadinama ?? Neue Klasse ?? kalbant apie pelėsį laužančius sedaninius automobilius, kurie septintajame ir aštuntajame dešimtmečiuose įžengė į BMW, įvedė naujos kartos elektromobilių pavarą, padidins BMW dėmesį tiekimo grandinės tvarumui ir pristatys visiškai naują programinės įrangos platformą su tikslas yra suteikti visiškai naują vartotojo patirtį.

Kodiniu pavadinimu G60 naujoji 5 serija galėtų būti atnaujinta per visą jos gyvavimo ciklą, kad neatsiliktų nuo Miuncheno naujos eros. Tačiau, kai automobilis bus paleistas 2023 m., BMW galios pasirinkimas? strategija ir toliau bus vykdoma (tolesni veiksmai po pradinės programos „Project i ??“, pagal kurią buvo pradėti „i8“ ir „i3“), pagal kurią kiekvienas modelio modelis siūlomas su degimo, hibridinėmis ir elektrinėmis pavaromis.

Šiuo tikslu ketinama iš esmės išlaikyti dabartinius automobilio turbininius keturių ir šešių cilindrų benzininius ir dyzelinius variklius, taip pat išplėstą hibridinių sistemų, prijungtų prie 2,0 litro arba 3,0 litrų, pasirinkimą. -litro benzino deginimo įrenginys. Mažiau tikra, ar išliks 4,4 litro V8 varikliu varomas „M550i xDrive“, kuris į JK atvyko 2020 m. po dvejų metų pardavimo kitur ?? užimti tarpą tarp 540i ir viršutinio laiptelio M5. Jo dviejų turbinų benzininis N63 benzininis variklis datuojamas pirmosios kartos X6, kuris buvo pristatytas 2008 m. Dėl to agregatas bus 15 metų, kai atvyks Mk8 5 serija, todėl jis nebus stiprus kandidatas į brangias modifikacijas, kad jos atitiktų reikalavimus. su naujomis „Euro 7“ emisijos taisyklėmis.

Viena iš M550i įpėdinio galimybių yra patobulinta 545e PHEV keturių ratų pavaros variklio versija, kurią sudaro 3,0 litrų šešių variklių ir 107 AG galios elektros variklis, sumontuotas ant pavarų dėžės, skirtas 388 AG ir 442 lb ft BMW anksčiau sakė, kad CLAR pagrindu veikiančiuose PHEV automobiliuose gali tilpti iki 201 AG galios elektros varikliai, o tai rodo, kad po M5 gali slysti maždaug 500 AG hibridas. Pats „M5“ buvo plačiai pakreiptas, kad atitiktų jo konkurentą „Mercedes-AMG E63“, priimdamas papildomą maitinimą kitai iteracijai, tačiau su didesnio talpos benzino agregatu nei „AMG“ elektrinis turbo 4.

BMW plėtros vadovas Klausas Fröhlichas jau sakė, kad iki 2025 m. Nebus visiškai elektra varomų M automobilių. PHEV programos, teikiančios tai, ko norime pasiekti, ?? sakė jis, teigdamas, kad visiškai elektra varomos jėgainės ir platformos išlieka per sunkios, kad atitiktų dinamiškus šių dienų „M“ automobilių rezultatus.

„M5 PHEV“ galėtų naudoti elektrifikuotą sąranką, kad būtų rodomas būsimame „X8 M“ visureigyje, kuris, kaip pranešama, sutampa su „M“ padaliniu? dviejų turbinų V8 su 200 AG elektros varikliu, kurio bendra galia yra apie 750 AG. „M5“ tai beveik neabejotinai būtų pakankamai didelis padidėjimas (apie 134 AG), kad būtų galima kompensuoti hibridinės jėgos pavaros svorio baudą. Tai taip pat suteiktų BMW varžovą konkuruoti su būsimu „PHEV“ variantu „Mercedes-AMG“ „GT 63 4-Door Coupé“, kuris supakuos apie 800 AG, pasieks 62 mylių per valandą greitį nuo poilsio mažiau nei per 3,0 sek., O maksimalus greitis viršys 200 mylių per valandą. .

Jei „M5“ priima tokią sąranką, ji vis dar palieka vietą 5 serijos serijos viršuje dar galingesniam visiškai elektrinio veikimo variantui, pagrįstam naujuoju „i5“. CLAR platformoje gali būti iki trijų elektros variklių? du ant galinės ašies ir vienas priekyje ?? kurių bendra galia yra 800 AG. Tai dar labiau apsunkintų? I5 M ?? galintis tiesia linija pranokti dabartines 616 AG M5 varžybas.

Fröhlich taip pat tikisi, kad EV lengvai konfigūruojama traukos kontrolės sistema reiškia, kad judrumas ir reagavimas gali būti lygūs. ?? Valdymas gali būti 100% greitesnis nei M4 šiandien, todėl lengva turėti jautresnį automobilį, ?? jis pasakė. ?? Jei norite dreifo režimo, kuris nukrenta iki penkių ar 10 laipsnių ?? net 45 ?? tada lengva. ???

Tačiau dar reikia išsiaiškinti, ar BMW pasiūlys tokį stiprų kelių automobilį. „Porsche Taycan Turbo S“ maksimali galia yra 751 AG? net tada tik kelias sekundes ?? ir yra vienas greičiausiai šiuo metu parduodamų automobilių.

Toliau skalėje standartinis „i5“ bus pažymėtas iš 5-osios serijos įprastu BMW EV stiliumi su neuždarytomis grotelėmis, pagal individualų dizainą pagamintais ratais ir, atsižvelgiant į subtilius dviejų neseniai pastebėtų prototipų skirtumus, pagal užsakymą. Tikėtina, kad „i5“ atspindės naujojo „i4“ modelį, o tai reiškia, kad gali būti pasirinkta galinių ir keturių ratų pavara, o galia-nuo 335 AG pradinio lygio „i5 eDrive40“ iki 536 AG dviejų variklių M50 „xDrive“ modelis. Taip pat tikėtina, kad „i4“ 80,7 kWh akumuliatoriaus energija bus 30% didesnė nei mažesnio „i3“ 42,2 kWh elemento, o WLTP diapazonas viršutiniame gale yra maždaug 350 mylių.