bi-ksenoniniai žibintai, tolimosios šviesos

„Bi-xenon“ žibintai yra viena iš geriausių kelio apšvietimo alternatyvų, nors automobilių gamintojai labiau lažinasi dėl „led“ technologijos. Pažiūrėkime, kas yra bi-ksenonai, jų privalumai ir trūkumai.

Pirkdami automobilį, galbūt mes neteikiame apšvietimo skyriui visos jo nusipelno svarbos, ypač, žinoma, jei ketinate važiuoti dažnai naktį . Ar žinotumėte, kaip išsirinkti geriausius savo automobilio žibintus? Kokie kriterijai yra svarbūs norint pasirinkti vienos ar kitų tipų žibintus? Šiandien mes jums pasakysime, kaip atrodo bi-ksenoniniai žibintai, jų skirtumai nuo kitų tipų žibintų ir kokius privalumus bei trūkumus jie turi.

Gamintojai montuoja skirtingų tipų priekinius žibintus ant automobilių  ir jų viduje, ko gero , geriausi keliaujant naktį yra bi-ksenoniniai žibintai , nors dėl mažesnių sąnaudų ir dizaino lankstumo šiandien dauguma prekės ženklų lažinasi pagal „led“ technologiją.

Pvz xenon lemputes žibintai skiriasi nuo įprastų žibintų, nes šviesai gaminti vietoj kaitrinių lempų naudojamas specialus žibintų tipas . Jų pagrindinis pranašumas yra tas, kad jie sukuria daug daugiau švytėjimo tuo pačiu suvartotos energijos kiekiu, tačiau jie yra brangūs ir sudėtingi.

Vietoj kaitinimo siūlelio, kuris tampa raudonas ir skleidžia šviesą, kai per jį praeina srovė, ksenoninėse lempose šviesa susidaro, kai kvarco lemputės viduje esančios dujos (ksenonas) pasikeičia elektros srove. Tai reiškia, kad gija negali ištirpti dėl vibracijos einant, pavyzdžiui, per duobę. Tačiau didžiausias jo pranašumas yra neįtikėtinas šviesumas. 35 W bi-ksenoninė lempa skleidžia beveik dvigubai daugiau šviesos nei 55 W halogeninė lempa.

Kuo skiriasi ksenonas nuo biksenono

Bi-ksenoniniai žibintai suteikia puikią šviesą, labai blogai, kad adaptyvi sistema yra tokia lėta.

Bi-ksenoniniai žibintai suteikia puikią šviesą, labai blogai, kad adaptyvi sistema yra tokia lėta.

Vienintelis skirtumas tarp ksenoninių ir bi-ksenoninių žibintų yra tas, kad pirmieji veikia tik su artimosiomis šviesomis, todėl pagrindinių ar tolimųjų šviesų apšvietimas paliekamas kitai lempai, dažniausiai halogeninei. Kita vertus, biksenonai veikia ir kryžminant, ir su ilgaisiais .

Kad dujos pakeistų būseną ir skleistų šviesą, kai tarp dviejų lempos elektrodų būtų nustatytas elektros lankas, reikia įjungti aukštos įtampos srovę. Po kelių sekundžių plazma yra stabili, o lankui degti nereikia tiek daug srovės, o lemputėje įtampa sumažinama, kad būtų taupoma energija. Tai reiškia, kad šie priekiniai žibintai užsidega ne iš karto, o užtrunka kelias sekundes, kol jie pasiekia visą ryškumą.

Tai reiškia, kad ksenoninių artimųjų šviesų žibintų ir kitų kelio žibintų negalima sumontuoti, nes tolimųjų šviesų žibintai turi iškart įsijungti, kad, pavyzdžiui, blyksėtų . Bi-ksenonas iš tikrųjų daro tai, kad lempa iš vienos pusės turi tam tikrą žaliuzę, kuri uždengia dalį šviesos, kai mes įjungiame artimąsias šviesas. Įjungus ilgąsias, viskas, ką jie daro, yra nuleisti tą užuolaidą (diafragmą), kad lempa skleistų visą šviesą į visą priekinių žibintų atšvaito paviršių. Tokiu būdu jis reaguoja greičiau nei laikas, reikalingas maksimaliam jo ryškumui pasiekti.

Kokie yra bi-ksenoninių žibintų privalumai ir trūkumai

Išsami informacija apie teleskopinius priekinių žibintų ploviklius, kurie paprastai naudojami ksenoniniuose žibintuose

Išsami informacija apie teleskopinius priekinių žibintų ploviklius, kurie paprastai naudojami ksenoniniuose žibintuose

„Bi-xenon“ žibintai yra labai efektyvūs, jų šviesa yra puiki, taip pat yra tokio tipo lempos, kurios naudojamos, pavyzdžiui, apšviečiant futbolo aikštes.

Problema ta, kad jie yra brangūs, nes turi daug komponentų:

  • Balastas : tai ritė, reikalinga generuoti aukštos įtampos srovę, kuri pradeda elektros lanką įjungus šviesą.
  • Ksenono lempa : jas gaminti yra brangu, o jų gamyba vos atpigo, nors jų paklausa padidėjo.
  • Automatinė aukščio reguliavimo sistema : dėl jų skleidžiamos šviesos intensyvumo jie turi būti su priekiniais žibintais, kurie automatiškai sureguliuoja aukštį, kad neapakintų likusio eismo.
  • Priekinių žibintų plovimo sistema : jei tai nėra mažo intensyvumo ksenoninės lempos, prie šio tipo šviesos turi būti pridedama priekinių žibintų plovimo sistema, kad ant stiklo nesusidarytų ledas (jie beveik negamina šilumos, kitaip nei kaitinamosios lempos) ir kad „Dirt“ skleidžia išsklaidytą šviesą, kuri akina.
  • Diafragma : norint pereiti nuo krosoverio prie ilgo, reikalinga tam tikra langinė, kuri yra sudėtingas mechanizmas, jautrus gedimams ir užima vietą.

Šviesos diodai taip pat yra sudėtingi, tačiau jų masinė gamyba labai sumažino išlaidas. Be to, jie užima mažiau vietos ir gali būti gaminami įvairių formų, o tai yra didžiulis dizainerių pranašumas. Dėl šios priežasties šiais laikais dauguma gamintojų renkasi šviesos diodus, o bi-ksenonas yra naudojamas mažiau, jau nekalbant apie matricinių šviesos diodų sistemų, sudarytų iš šviesos diodų grupių, kurios apšviečia konkrečias sritis tam tikromis sąlygomis, galimybes pritaikyti šviesos diodų, pranašumus. šviesos švyturio sukurtas pėdsakas.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *