Sveiki visi !
Ilgai čia tykojo. Mažas prisistatymas apie save ir savo aistrą BMW automobiliams.
Pradėjo paauglystėje su „senovine dama“: BMW E46 318i. Naujos šluotos šluojamos švarios, tačiau senos šluotos žino visus kampelius.
Vėliau su BMW E92 325i (N52) pakilo į viršų. Neišvengiamai įkliuvo „mod bug“: patobulinta pakaba, patobulinti stabdžiai, mažesni ratai, didesnės padangos, lengvas salonas, riedėjimo narvas ir kt. Manau, kad jūs žinote sėjamąją.
Maždaug trejus metus turėdamas savo antrąjį „3er“ automobilį ir taip dabar ir tada vairuodamas savo tėčio mineralinį pilką F82 M4 (šiuo metu 911 GTS), pajutau niežulį, kad atėjo laikas įsigyti sau BMW M automobilį. Dar 2015 m., Po kelis mėnesius trukusio tinkamo 1M ieškojimo, beveik atsisakęs BMW M Yoda Artemidė pranešk man, kad jis norėjo man parduoti savo mylimąjį „Valencia Orange 1M“. Tiesą sakant, prisiminiau, kad dar 2011 m. BMW entuziastų susitikime, visiškai naujoje, tą pačią savaitę iš atstovybės buvo nufotografuotos poros jo 1M nuotraukos. Taip pat po poros metų žiemą vėl nufotografavo automobilį. Senoji meilė niekada nemiršta: „Aha, vėl sutinku„ Oranžinį “ir„ Pagaliau! “ kilo mintyse. Pasiėmė oranžinį niekšą bandomajam važiavimui, buvo iškart parduotas ir patraukė gaiduką: į mano arklidę pateko nepriekaištingos būklės puikus BMW pavyzdys.
Greitas pirmyn į 2019 m.: Nuskaičiavęs daugybę mylių su šypsenomis, laiminga uodegos kampo palaima ir prakeikęs velniop mano 1M, odometras šnabždėjo 100 km. Ir, kaip sakoma senoje benzino galvutėje, sakoma: „Modifikaciją darote tik parduodate automobilį“. Savo prekiautoją oranžinį 1M iškeičiau į juodą 2016 metų BMW F87 M2, kurio laikrodis buvo 11K km (dabartinis mano automobilis). Nuo E82 (N54) iki F87 (N55).
Taigi, mes esame 2021 m.: Po maždaug dvejų metų trankymo aš perėjau į kitą lygį: štai mano konstrukcija, paverčiant savo F87 M2 su tam tikra specialia chirurgija, tapo labai patikimu vikšriniu automobiliu, kuriame yra žemiau išvardyti modifikatoriai.
Akių saldainių išskirtinė funkcija: viso kūno perdažymas „Porsche PTS“ spalva „Ąžuolo žalios spalvos metalinis“ (Oakgrünmetallic), 2018 m. „GT2 RS“ spalva (dažų kodas 265 / 22L). Pamiršti apie Kermitas„Būti žaliu nėra lengva“. Na, atvirkščiai, pagalvok daugiau apie triuškinantį „Penkiasdešimt žalių atspalvių“, puošiantį pojūčius.
Kaip ir daugumos versijų atveju, tai yra nebaigta kurti, todėl stebėkite, ar šioje vietoje yra atnaujinimų.
Kol kas paskutinė pastaba: per pastaruosius porą metų moderatorius Artemis šiame M2 nuotraukų skyriuje kartkartėmis paskelbė porą mano darytų 1M ir M2 nuotraukų. Neatsitiktinai, nes automobilių fotografija taip pat yra vienas iš mano pomėgių.
Tiems, kuriems įdomu sekti mano „OakgreenF87“ „Instagram“: žr čia.
Apskritai: „Instagram“: čia | Nenuplėšti: čia | „Flickr“: čia | Facebook: čia | „YouTube“: čia.
„Mod“ funkcijos atsitiktine tvarka:
- „Full XPEL“ – visas automobilis
- „Pole Position“ sėdynės „Dynamica alcantara“
- Galinės sėdynės ištrynimo rinkinys „Dynamica Alcantara“
- „Wiechers“ narvelis „juodas“
- „Sabelt“ 5 taškų pakinktai
- Anglinės grindų plokštės
- BMW M Performance Parts vairas (BMW M4)
- Anglinis rankinio stabdžio dangtis
- „Bilstein Clubsport“ sustabdymas
- „Alcon BBK“ 6 puodų priekinis rinkinys
- „Millway“ priekinė valdymo svirtis unibal
- PFC Compound 008 stabdžių kaladėlės
- „Goodridge“ plieno pintos linijos
- „Castrol“ stabdžių skystis SRF
- BBS E88 autosporto ratai
- Apex ratų smeigės
- „Nankang AR-1“ padangos (F: 265 – R: 295)
- „Eventuri“ įsiurbimo sistema
- Aliuminio įkrovimo vamzdis
- „Wagner“ tarpinis aušintuvas
- AK judesio duomenų ekranas
- „Bootmod3“ melodija (420 AG – 650 Nm)
- Titano lietvamzdžiai
- BMW M Performance Parts išmetimo sistema (MPE)
- Lengva priekinė lūpa (skirstytuvas)
- „Team Schirmer Race Engineering“ spoileris
- Galinio atšvaito ištrynimas
- CAE lenktynių perjungiklis
- Pridedamas priekinis buferis BMW M2C + oro semtuvai stabdžių aušinimui
- Pilnai perdažyti „Porsche PTS Oak Green Metallic“ (Oakgrünmetallic)
- Alfa N angliniai sparnai su reguliuojamais vidiniais sparnų įdėklais (vėdinami)
- „AeroCatch“ gaubto kaiščių sistema
- 3D atspausdinti oro semtuvai su žarnomis papildomam stabdžių aušinimui
- dar bus …
„Oak Green Metallic“ broliai ir seserys: tuo pačiu metu kaip ir mano M2, taip pat „BMW F82 M4“ buvo visiškai apdoroti „Oak Green Metallic“ dažai. Savininkas būna mano geriausias draugas ir dienos draugas.
Paskutinį kartą redagavo OakgreenF87; Vakar 08:39 val..