6MT „Fire Orange G80“ apžvalga ir nuotraukos

BIMMERPOST

Sudėtis:
6 mln
Anglies kibirai
Anglies eksterjero paketas
Pilnas „Silverstone“ interjeras
Bicolor 826M ratai
M vairavimo paketas

Kiekviena galimybė, išskyrus anglies keramiką, už bendrą MSRP yra 94 USD ir pasikeis.

Aš įdėjau depozitą beveik prieš 20 mėnesių, norėdamas gauti pirmąjį automobilį (kuris galų gale buvo pirmasis 6MT paskirstymas). Buvau labai nepatenkinta spalvų palete (tikėjausi Yas Marina Blue) ir prireikė 3 bandymų, kad BMW patvirtintų „Fire Orange II Individual“. Aš turėjau automobilį ~ 24 valandas ir patyriau įvairias vairavimo situacijas nuo buferio iki buferio eismo Brooklyne iki nuotaikingo važiavimo Long Islando šiaurinio kranto galiniais keliais.

Vairavimo patirtis: Automobilis yra toks kompetentingas, kad tiesiog nesukelia jokio emocinio atsako, bent jau kol kas. Atvažiavę iš mano „F80 CS“ ir ankstesnės „F80“ bazės, tie automobiliai bandė jus nužudyti kiekvieną kartą, kai juos vairavote. Šis automobilis nori būti draugais. Tai buvo kritika, dažnai matoma apžvalgose, ir aš pagalvojau, kad „kokia kvaila kritika“. Iš tikrųjų vairuojant automobilį buvo patobulinta visais atžvilgiais ir tikrai nuostabu, ką BMW čia nuvarė. Iš to, ką patyriau vakar, BMW iš esmės pašalino bet kokio kėbulo riedėjimo jausmą, net kai greitis viršija 100 mylių per valandą per valandą, o sukdamasis pakišo automobilį gal. Keistas jausmas. Stumti automobilį ir nesiimti nieko kito, išskyrus atitikimą.

Visa tai patobulinta = mažiau jaučiamas pavojus ir mažiau jaučiamas pavojus = mažiau adrenalino.

Tai sakant, aš labai laukiu šio automobilio sekimo vėliau vasarą.

Mechaninė pavarų dėžė: Pavaroms mesti reikalingas pasipriešinimo dydis buvo padidintas arba ankstesnių modelių, arba reikia „įlaužti“ pavarų dėžę. Aš slaugiau dešinės rankos rotatoriaus manžetės traumą ir lapkritį buvau operuota. Daugelį mėnesių galėjau pasportuoti svorio treniruotėje ir 30 minučių vairavęs automobilį, mano infraspinato sausgyslė liepė man pačiam eiti f * ck. Tačiau sankaba jaučiasi puikiai ir griebiasi nuspėjamai. Aš turiu sankabos sustabdyti einant ASAP.

Vienas dalykas, kuris man labai patinka šiame automobilyje, palyginti su mano rankiniu F80, yra galimybė važiuoti intensyviu eismu 2-ąja pavara, neperjungiant pirmosios. Jei 2-ąja pavara važiuočiau žemiau 8–9 mylių per valandą greičio, F80 automobilyje jis pradėtų mirgėti ir strigti. Aš galiu nusileisti iki 4 mylių per valandą greičiu G80 be automobilio užgesimo. Tai yra visas žaidimų keitiklis NYC buferio ir buferio sraute. Šį rytą nuėjau 6 mylių Brooklyno diržų aikštele. Tai vienintelis rytų / vakarų greitkelis daugiausiai gyventojų turinčiame NYC rajone. Kartą neįjungiau 1-os pavaros ir neturėjau nuspausti sankabos.

Kaušo sėdynės: Aš labai tikiuosi, kad nesigailiu šios galimybės. Tikiuosi, kad reikia tik priprasti prie jų, pavyzdžiui, ZCP vietų mano CS. Man 39 metai, puiki forma, aš esu 5’9 “ir 180 svarų. Aš turiu 33” atliekas, bet aš daug pakeliu ir turiu 45 “krūtinę / nugarą. BARELY tinka šiems dalykams … .lipti ir išlipti, jokių problemų. Esu judrus kaip sh * t. Važiuoti jomis iki šiol buvo ne kas kita, o patogu. įtariamasis kad tu gali netilpti šiose vietose, tu nereikia tilptų į šias sėdynes.

Vairavimas: Jaučiuosi geriau nei mano „Base F80“, bet ne toks geras kaip mano CS, atsižvelgiant į kelio grįžtamąjį ryšį. Jis yra šiek tiek griežtesnis net ir komforto režimu. Man labiau patinka laisvesnis vairavimo pojūtis ir visada važiuoju patogiai, net ir trasoje. Atrodo, kad komfortas yra panašus į „Sport“ režimą F80 pagal pasipriešinimą, reikalingą ratui pasukti. Automobilio pasukimui reikalinga įvestis yra mažesnė, o tai jaučiasi nuostabiai posūkyje. Mesti automobilį į griežtą posūkį be daugybės įnagių atrodo šiek tiek vaizdo žaidimų, bet yra labai šaunu. Vairas yra vos 2 apsisukimų, kad užsiblokuotų (vienas kiekviena kryptimi vos iš aklavietės. Manau, kad mano CS buvo 1,25 posūkio į abi puses.

Išmetimas: Neegzistuoja. Nėra ko net diskutuoti. Kreipsis su modifikacijomis.

Informacijos ir pramogos / interjeras: Turite daug problemų su HUD. Pagal numatytuosius nustatymus jis yra „kelių“ režimas ir NEBEIS į „Sport“ ar „Track“ režimą. Nesvarbu, kiek kartų pakeisiu nustatymą, jis nepakeis HUD režimo. Be to, interjeras yra nuostabus. Tiek daug smulkių detalių, kurių man dar neteko paimti.

Išvada: Nekantravau šiandien išlipti iš lovos ir važiuoti G80. Dabar, kai esu prie savo stalo, nekantrauju nuvaryti juos po G80. Negaliu patikėti, koks nuostabus šis automobilis atrodo ir važiuoja. Sulaukiau tiek daug meilės ir teigiamų atsiliepimų apie kelią (nepaisant to, ką perspėjo naysayers apie žmonių „rodymą ir juokimąsi“).
ATNAUJINIMAS PO DIVIŲ VAIRAVIMO SAVAITIŲ: Tai geriausias automobilis, kurį kada nors vairavau … Man ką tik buvo atlikta labrum remonto operacija ir aš jos nevairuosiu ateinančias šešias savaites, o šventas šūdas man jos trūksta. Gerai, kad vis tiek gavau savo CS.

ATNAUJINTA mano CS CS šūviais


Paskutinį kartą redagavo frankiebones; 2021-01-06, 10:53 val..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *