Tr. Rgs 18th, 2024

Citata:

Iš pradžių paskelbė Musaabi
Peržiūrėti įrašą

Citata:

Iš pradžių paskelbė shoei
Peržiūrėti įrašą

Citata:

Iš pradžių paskelbė Musaabi
Peržiūrėti įrašą

„2020 M340“ buvo 0–60 per 3,8 ir 30–50 per 2,4 ir 1/4 mylios 12,3 sekundės (puse sekundės lėčiau), o tai šiek tiek nutolusi nuo M3. Aš nuoširdžiai tikėjausi geresnio iš „M3 esp“, nes tai kainuoja 10–30 tūkst. Aš labai vertinu tai, kad jis yra labiau takelis automobilis, ir aš suprantu visą tą džiazą, tačiau, atsižvelgiant į našumą, jis yra gana identiškas 340 už žymiai daugiau pinigų. Aš žiūriu į m3 ir man sunku ištraukti nuomos mokestį, kuris yra beveik dvigubai didesnis už dabartinę sumą už automobilį, kurio rezultatai yra šiek tiek geresni. Pakeitus ritinių pervedimus (1700 USD) plius melodija (1200) ir patobulintą didelio srauto katę (800 USD), atnaujinimai vis dar yra mažesni nei 5 tūkst., O našumas būtų lygus m3. Nebent visiškai klystu ..

Jei manote, kad ritė, išmetimas ir melodija yra vieninteliai skirtumai tarp M automobilio ir ne M automobilio, tuomet esate teisus. Nešvaistyk savo pinigų.

Aš nesakau, kad tai yra vienintelis skirtumas, o aukščiausios klasės m3 veikia geriau. Tačiau kiek m3 vairuotojų iš tikrųjų religiškai seka automobilį, kad pateisintų papildomus 20 tūkst. Aš tik sakau, kad už 20 tūkst. Tikiuosi žymiai geresnių skaičių. Taip, m3 yra platesnis ir gali geriau valdyti, ir yra sukurtas kaip vikšrinis automobilis, geriau valdomas ir geriau jaučiamas. Tai nėra beprotiška koncepcija prašyti geresnių rezultatų. Kaip jau minėjau, iš tikrųjų yra tik keletas priežasčių gauti m3, jūs planuojate sekti ir jums reikia standumo, platesnio kėbulo, papildomo turbo, patobulinto variklio ir pan., Net sutaupytas svoris nėra pakankamai didelis, kad tai daug geriau, m340 yra tik šiek tiek sunkesnis, manau, 9 svarai. Kai kurie ppl tiesiog nori turėti M, kuris taip pat yra puikus ir daugiau galios jums. Kiti tiesiog nori būti panašūs į „PASKIRTIS, KAD JŪS GALITE SUSITIKTI, SUSIKALĖTI, KAS JŪS PRIEŽIŪRĖTI“, – nesulaukite visų kelnaičių, o ne taip, kaip jūs, vaikinai, suprojektavote šiuos automobilius, kad jūs tai priimate taip asmeniškai 😂

Taip yra todėl, kad tai beprasmis ginčas. Ar manote, kad artėjate prie maksimalaus 340 potencialo išnaudojimo? Nekenčiu to sulaužyti, net jei stebite, esate Vettelis ar Hamiltonas. 98% mūsų forumų net nepriartės prie „Kia“ vairavimo galimybių trasoje.

Taigi kodėl 340? Kodėl ne 330? Aš turiu galvoje, ar ne vienintelis skirtumas yra spyruoklės, išmetimas ir didesnė galia? Kodėl papildomi 15-20 tūkst. Žinoma, jūs visi trypčiojate ir turėtumėte gauti 330.

Neturėdami vieno, kad galėtumėte čia atvykti ir pasiūlyti, kad tai per brangu ir švaistomi pinigai, nes skirtumai yra tik tokie. Net ir dabar siūlote platesnes ir kėbulo plokštes. Jūs vis dar negaunate automobilio. Tai ne tau ir viskas gerai. Pagal jūsų scenarijų esate teisus, sutaupykite pinigų. Jei to neįvertinsi, kam leisti pinigus?